Oletteko ostaneen tämänkesän mansikoita?

Eilen ostin kaksi rasiaa,molemmissa noin puolilitraa rasiat maksoivat 8 euroa eivät olleet vielä oikein makeita,tein niistä mansikka vadelma tortun,jonka sitten söimme kera ystävien.Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo.

Avainsanat: mansikat kesä mansikat kesä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.06.2009 - 11:45

Olen ostanut,3,50 euroa puoli litraa.

Kysyjän kommentti

Teillä on ollut tosi halpoja mansikat litra hinnaltaan,meillä oli 4 euroa rasia missä ei ollut kuin puolilitraa,mutta kyllä ne on nyt jo halvempia,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.06.2009 - 09:21

njam nousee oikein vesikielel...mansikkatorttua...njam..en ole vielä syönyt, mutta omassa ampelimansikkaruukussa oli 2 mansikkaa ja ne olivat kyllä hyviä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 10:25

olen ostanut :) hyviä on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 10:29

En ole vielä, jospa sitten omille synttäreille ens viikon torstaiksi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 11:09

En ole vielä poiminut, ostamisen jätän varakkaammille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 12:27

Ostin eilen, ja makoisia olivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 12:49

Olen ostanut 8 €/litra ja ei kannattanut. Jos ensiviikolla tulisivat halvemmiksi ja makeimmiksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 14:11

En ole vielä ostanut,mutta mieli on monesti tehnyt ostaa.Täytyy kait niitä ostaa vielä tänä kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 17:11

Oli tossa S:n pihalla kaupan 6,50 €/l , tulipa ostettua mutta ei vielä maistettu ... ootellaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 17:47

joo täällä amerikoissa.. katoin vapauden patsasta ja söin samalla mansikoita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 19:21

juu, rannalla syötiin ystävän kanssa pari rovetta, nam!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 19:31

Mansikoita olen ostanut varmaan jo huhtikuusta lähtien ja viimeksi eilen. Tällä kertaa olivat ruotsalaisia. Portugalilaiset ja espanjalaiset ovat vuosittain aina ensimmäisinä mynnissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 20:04

Suomalaiset mansikat maksaa vielä hunajaa, joten en ole ostanut. Odotellaan vielä vko niin hinta alenee, sit ostan ja herkuttelen.
Tai viimeistään 2 vkon päästä kun tyttären synttärit, silloin tehdään iso kermamansikkakakku, se on ollut meillä tapana jo yli 20v =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 23:12

Toissa päivänä ostin rasin,ku katoin hinnan tippuneen 4,20 eurosta 3,80 euroon.Ei mikään iso pudotus eikä kovinkaan makeita vielä,mut kuiteki parempia mitä ulkomaalaiset mansikat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 00:15

Maistoin ruotsalaisia mansikoita torilla,kun ostin ranskalaisia kirsikoita.En ole mikään mansikka-fani,mulle mustikka maistuu paremmalta,mutta rakastan klirsikoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.06.2009 - 01:51

En ole suomalaisia vielä ostanut, kovasti tekisi kyllä mieli mutta on vaan niin kallista vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 08:51

Olen ostellut mansikoita jo monta kuukautta. Taisivat tulla myyntiin jossain vaiheessa huhtikuussa. Lauantaina ostin torilta ruotsalaisia mansikoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 09:58

Olen ostanut , mutta eivät ole vielä parhaimmillaan. Heinäkuun puolivälissä saa hyviä mansikoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.06.2009 - 10:45

Ostin pienen rasian lapsenlapselleni. Hinta 4€. Maistoin pari marjaa. Ei vielä niin hyviä nämä ensimmäiset olleet, mutta kyllä ne siitä paranee ja hintakin halpenee toivottovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 10:54

En ole, mutta omasta amppelimansikastani ollaan jo maistiaiset saatu. Nam!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 21:19

Tänään oli enää neljä euroa litra,
mutta odottelen että pääsen itse keräämään.
Ilmeisesti tuo riemu koittaa jo ensi viikolla...