Satoiko teillä päin vettä tänään?

Meillä täällä etelä-karjalassa sade alkoi iltapäivällä ja ilma muuttui koleaksi,sade tekee hyvää,huomenna taas luvassa lämmintä.

Avainsanat: sadetta poutaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.06.2009 - 22:58

Helsinginseudulla tuli noin nimeksi vettäkin

12 tunnin sadekertymä 0,2 mm

www.fmi.fi/saa/paikalli.html...e=Helsinki

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.06.2009 - 23:07

Ei sadetta,mutta pilvistä ja koleahkoa,täällä ns.pohjois-keskustassa(Hki),mutta uutisien gayparaatissa paistoi näköjään aurinko,keskustassa.Olisko ollut kovin paikallista?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 23:19

Muutama tippa näky tulleen aamuyöstä ja samoin sitten pari pisaraa päivemmäl, mut tosiaan varmaan näitten tippojen laskemiseen riitti sormet ja varpaat... aineskii meitin pihal, joka seki hiki eikun Hki, heh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 23:39

Ehei, hellettä oli vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 00:04

Sataisikin.Hellettä oli rutkasti,meinasin läkähtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 01:30

Satoi vettä koko päivän ja taivas oli pilvessä. Poikani ehdottikin lohenongintaan lähtöä. Jos maanantaina on samanlainen päivä niin sitten mennään. Kämpän jos sais vielä varattua?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 06:47

Aurinko on nousut tuonne metsän taa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 08:05

Olin Skaftungan edustalla saaressa lauantaipäivän,aivan mainio sää, merituuli vilvoitti, aurinko porotti pilvettömältä.
Tänään Seinäjoella klo 8.05 +19 C,pilvetön taivas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 09:09

eilen ripsi hieman , mutta ei edes riittänyt kukkien kasteluun, nyt ei pilvenhattaraakaan, joten kukkia kastamaan...pitää mennä taas..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.06.2009 - 10:10

Täällä on satanut sitten toistenkin puolesta. Eilen iltapäivällä alkoi, ja sataa vieläkin. Täysin pilvistä ja vähän viileähköä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 10:25

ei ole satanut. hellettä ollut, onneksi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 11:47

Ei pilvenhattaraa-kamala helle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 12:09

Eilen oli täällä +28° lämmintä varjossa. Tänään sunnuntaina nyt on 25° lämmintä
varjossa, tosi hieno päivä. Pohjois-Karjalassa oli eilen koko Suomen lämpimin
päivä.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 12:26

Vielä ei ole satanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 14:10

en tiedä satoiko täällä eilen kun en ollut täällä koti paikkakunnalla. Kun oltiin ideaparkissa Tarpereella,siellä ei satanut mutta lämmintä kyllä riitti. ja lämmintä on myös tänäänkin. ei lämpö luita riko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 14:51

Eilen aamupäivällä lähdimme mieheni kanssa veneilemään. Aurinko paistoi pivettömältä taivaalta koko päivän. Päiväkahvit keitimme yhden saaren kupeessa ja matka jatkui.
Yövyimme ihanassa kalliosaaressa, missä oli tulipaikka, laavu ja huussi.
Iltakin oli tosi lämmin ja sateeton. Hyvi tarkeni yön nukkua laavulla.
Noin tunti sitten tulimme "kotisatamaan" nyt hieman tuulee ja vois vaikka tuoda sadepilviä tullessaan =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 17:51

täällä sato eilen ihan hirveesti, siis täällä floridassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 19:21

ei piskookaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.06.2009 - 01:52

Kyllä eilen tuli vettä ja paljon.