Kysymys naisille...

Miten kuukautisia voi ajallisesti pienentää?
Onko mitään kotikonsteja tai halpoja apteekista ostettavia asiassa avustajia?

Lisätty: 27.06.2009 - 23:18

Vastatkaa, miten? (kiire)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.06.2009 - 20:04

Ei ilmeisesti. Lääkäriltä ehkäisytabletit saattaisivat helpottaa tilannetta. Kysy terveyskeskuksen lääkäriltä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.06.2009 - 20:15

Kyllä niitä voi pienentää. Riippuu vain siitä minkä ikäinen olet?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 22:03

Kyllä kuukautisia voi pienentää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 22:32

jopa estää kokonaan tietyksi ajaksi .. esim matka... lääkäriltä saatavalla reseptillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 23:51

Pillereitä voi syödä niin että kuukautiset on vaan kerran kahdessa kuukaudessa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 08:27

Noista linkeistä tietoa enemmän, mutta kannattaa keskustella gynekologin kanssa:

www.terveysportti.fi/terveys...n%20siirto

kaksplus.fi/keskustelu/t1076611

www.ehkaisynetti.fi/scripts/.../index.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 09:27

voit laittaa kierukan jossa on hieman hormoonia, joka jopa lopettaa kk, set, mutta se maksaa 100 e noin ja sitä voi käyttää 5v ....kysy terv.keskus lääkäriltä tai gynekolokilta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.06.2009 - 10:04

Lääkäri auttaa tuossa asiassa. Itse ei kannata mennä kiertoa sotkemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 11:51

Ei ole.Vain lääkäri voi auttaa,mutta kuukautiset kuuluvat naisen elämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 14:14

Kannatan menoa lääkärille. Minulla on lääkkeet runsaisiin kuukautisvuotoihin jonka lääkäri on määrännyt minulle, ja se on kyllä auttanut anakin minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.06.2009 - 01:57

Kyllä voi. e-pillereillä tai keltarauhashormonilla ainakin.