Mikä on teitin tämän viikonlopun ruokaherkkunne?

Ite oon tässä tehnyt 'pitkän kaavan' mukaan paria kaalilaatikkoo uudesta kaalista, saas nähä kuin käy, kun harvemmin tuot uutta kaalta:) saa, nyt sain ne vast uuniin... Teilt saan taas näist mahd. vastauksistanne vinkkejä ens viikonloppuun, joten kiitos jo etukäteen...

Lisätty: 27.06.2009 - 20:04

tahtoo lisää, tääl vesi kielellä lueskelen teitin herkkujanne, njaaaammmm...

Avainsanat: uusi herkkuruoka kaalilaatikko viikonloppu ruoka kaali

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.06.2009 - 19:03

uusia pottuja, sipulia, kananmunakastiketta ja vihanneksia oli tänään meillä menyyssä.

Kysyjän kommentti

Mukavaa kun joku tekee viel kanamunakastiketta, tosi ihanan makusta miust kans, kiitokset:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.06.2009 - 17:10

Tein äskettäin todella maukasta kinkkukiusausta. Kaadoin pellille pakkasesta pari pussia peruna-sipulisekoitusta ja pari pussia kinkkusuikaleita. Mausteeksi laitoin suolaa ja pippuria , sekä koko komeuden päälle vielä ruokakermaa. Todella helppo ja herkullinen ohje ja eikä kovinkaan tyyris.
Suosittelen innokaasti napsulaisille jotka kaipaavat hyvää ruokaa nopeasti. Kannataa todellakin kokeilla!

Lähteet:
Minä itse

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.06.2009 - 17:42

Mansikkakakku, nam

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 19:34

sikafilehyvää, mitä siitä nyt sitten tällä kertaa sattuukaan tulemaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 19:57

Söin juuri uunijuustoa, tehty ternimaidosta, maalaisherkkua,, nam !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 21:21

Karjalanpaistia, tänään ja huomenna!
(Edellisenä viikonloppuna teimme kumpuksia ja keitimme lihaisia poronluita.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 21:44

Uusia perunoita ja kyljyksiä, hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 23:21

Tänään söimme pikkumuikkuja,joita saimme ystävältämme,olivat tosi tuoreita ja laitoin ne rantakala tyylillä ketin pottuja lisäksi.Huomisesta en vielä tiedä,saasnähdä mitä se mahtaa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 08:13

Eilen laitoin lammaspataa ja sitä riittää vielä täksi päiväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 10:32

potut ja nakit. ei sitä mikään voita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 11:32

tänään tulee velipoika perheensä kanssa ja laitan grilliin possunfilettä, kalanyyttejä sekä vihanneksia, uusiapottuja keittän sekä kananmunia ja kermaviilikastiketta joka syntyy kaikista aineista mitä löydän tuosta yrttitarhastani..eli yrttipitoinen viilisoosi, jäjkkärix vaniljajätskii sekä mangososetta ja kermavahtoa kerroksittain pikarista nautittuna sekä kahffet....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 11:53

Pasta Penne lohikastikkeessa,jälkiruoaksi Vanilla jogurttia ja illalliseksi räiskäleitä mansikkahillolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 14:20

Eilen oli tampereella ABC:llä kebab ranskalaisilla ja oli tosi hyvää. Jälki ruuaksi oli kahvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 08:52

Karitsan paahtopaistia, riisiä ja salaattia. Mansikoita jälkiruoaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 10:58

Tuttavat grillasivat lammasta ja johan oli herkullista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.06.2009 - 12:13

MIniä paistoi muurikassa ensin herkulliset pihvit joita söimme uusien pottujen sekä kanamunasalaatin kera. Jälkiruuaksi saimme lettuja hillolla.