Puutarhuri-Napsut!Tietääkö kukaan,itävätkö kylvönauhan siemenet huomattavasti hitaammin kuin pussisiemenet?

Ihmettelee,mutta maanantaina kysyn Hyötykasviyhd.

Lisätty: 27.06.2009 - 15:47

Kiitos vastauksesta OPOY!Sitähän mä epäilinkin.

Lisätty: 29.06.2009 - 23:29

Idea on siinä,että niitä on kasteltava enempi,sillä siemenet kuitupaperin sisällä ja tarviivat vettä.Luovutin ja ostin siemeniä ja kylvin tänään ne,katsotaan mitä tuleman?

Avainsanat: kylvönauhasiemen itäminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.06.2009 - 09:53

Kerran kokeillut ja hyvin itivät. Sain jopa suuremman puoleisen sadonkin silloin.

Kysyjän kommentti

Hyvät sulle kissanainen,mutta minen ilmeisesti kastellut niitä tarpeeksi,joten eivät jaksaneet itää,nyt uutta siementä maassa itämässä.Toivotaan parasta ja pelätään pahinta!Hyvää viikonloppua Napsuun!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.06.2009 - 15:40

Itävät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 16:59

Ei hajuakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 19:43

kerran kokeiltu (joskus kymmenisen vuotta sitten) ja ne porkkanat eivät ainakaan sinä kesänä itäneet ollenkaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 20:24

Kokeillut olen ja eivät itäneet:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 21:48

Voi idätäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 22:07

Minulla itivät ihan normaaliajassa ja aah ei tarvinnut harventaa. Olen kuullut monen sanovan etteivät idä hyvin...menen ja tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 11:57

Kokemuksesta tiedän,että itävät hitaammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.06.2009 - 12:08

Jos niissä päivän parin ero on, niin miten sen huomaa. Itse kokeilin kerran ja kyllä ne suurinpiirtein samoihin aikoihin itivät kuin normaalitkin siemenet.