Oletko neuroottinen?

Tarkistatko kotoa lähtiessäsi kymmenen kertaa, että avaimet ovat mukana? Ällöttääkö sinua painaa bussin likaisia nappeja? Jos kastat yhden käden, toinenkin pitää kastaa. Jos räpäytät toista silmää, toistakin pitää räpäyttää. Onko tuttua?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.06.2009 - 14:34

Ei noita neurooseja pahemmin taida olla. Avain on tarkistettava vähintään kaksi kertaa, että on varmasti mukana. Ja ettei ole hellan levy jäänyt vahingossa päälle. Siinäpä ne meikätytön neuroosit.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.06.2009 - 14:14

Jos se noista oireista on kiinni, niin en ole ollenkaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 14:16

Ei ole ainakaan diagnosoitu neuroottiseksi, mut kyllä pidän kotiavaimen kädessäni, ennen kuin suljen kotioven, kissat lasken joskus iltasella, et ovat tallella eivätkä päässeet livahtamaan ulos, onneks niit on vaan kaks, jottei näis laskuhommis mee paljon aikaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 14:25

Tarkistan avaimmet kotoa lähtiessä ainakin viisitoista kertaa. Bussin ällöttävien nappien painelu ei vaikuta minuun ollenkaan, koska en käytä busseja muuhun kuin ruuan kuljettamiseen kaupasta kotiin ja jätteiden kuljettamiseen kodista jätepisteeseen. Molemmat kädet on pestävä vaikka vain toinen olisi likainen, varmuuden maksimoimiseksi. Kyllä räpyteelen molempia silmiäni monestakin syystä, kuten ainakin siksi, että silmäkanavani pysyisivät sopivan kosteina ja toiseksi jos näen kauniita naisia mini-mini hameissaan vähäpukeisina verkkosukissaan ja punaisissa kengissään polaroidi aurinkolasit päässään räpyttelystäni ei meinaa tulla loppua sitten millään. Tuntuu kuin ainaskin sata roskaa olisi lentänyt yhtä äkkiä silmiini.

Neurooseja luokitellaan mm. *oireiden ja *etiologian mukaan: 1) *aktuaali-neuroosi; 2) *karaktääri-neuroosi; 3) *kompensaatio- eli *korvaus-neuroosi; 4) *narsistinen neuroosi; 5) *oire-neuroosi; 6) *psyko-neuroosi; 7) *transferenssi-neuroosi, 8) *traumaattinen neuroosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 14:48

Paras tarkistaa avaimet,maksaa rutosti huoltomiehen käynti,jollei naapuria(vara-avaimia)ole paikalla.Ällöttää yleisten kulkuneuvojen yleiset hajut.Kastan käsiäni ja räpyttelen silmiäni...eli olen neuroottinen,siinä tapauksessa,mutta minkä sortin?Kahvikuppi pysyy tärisemäti kännyissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.06.2009 - 15:26

Joskus joitain tiettyjä juttuja on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 16:00

Joitain juttuja on, mutta yhden testin mukaan olen vähän neuroottinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 17:02

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 20:01

En ole neuroottinen, paitsi ihan vähän. Lasken kaikkea mitatessani koko ajan, hermostun, kun en löydä hakemaani, en sen pahemmin, mutta on sitä siinäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 21:50

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 11:58

Jep.Tahdon,ettei tavaroihini kosketa,eikä niiden paikkaa siirretä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 22:29

pieniä oireita alkaa ilmaantuun, kun tuo dementiakin on alkanut vaivaan, joten tarkistan oven ja avaimet useaan kertaan...kädet on pestävä aina kun olen käynyt kirpparilla...joten jos menen sen jälkeen vaikka kahville, niin heti ensin peseen kädet..ja ruokaa laittaessani pesen niitä usein..vaikka ei varsinaisessti likaistuiskaan..niin uusia tuotteitta laitaessani pesen kädet aina siinä välissä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.06.2009 - 12:07

En minä niinkään mutta isäntä. Hänellä on tapana kun on muutama kilometri ajettu kysyä onko varmasti ovet lukossa, sammutitko kahvinkeittimen, onko passit mukana. Ja vaikka tiedän kaiken olevan kunnossa, hän saa minut kuitenkin epäilemään onko sittenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 10:53

Tarkistan, tarkistan ja tarkistan ja sitten käy niin, että jätän oven raolleen, kun tarkistan vielä, että avain on mukana ja unohdan oven raolleen!! Näin on käynyt muutaman kerran!!!!!!!!!! Ei ole vielä huonekalut hävinneet :-)