Oletko jo kylpenyt uudella vatalla/vihdalla?

Minä tänään kylven,kuhan ensin käyn sen tekemässä.

Avainsanat: vasta vihta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.06.2009 - 11:34

Kun loma alkaa viikon päästäja lähdemme mökille, niin siellä sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.06.2009 - 11:29

Saunavuoro on kerran viikossa.Ei täällä helsingissä voi/saa niitä vihtoja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 12:24

johan tuon kerkesin tekemään muistaakseni pari viikkoa sitten (pikkasen liian aikaiseen, mutta niin malttamaton on kylpiän mieli)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 13:01

Kyllä vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 13:07

Minä en harrasta, mutta mieheni kylpee aina. Uudella ja vanhalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 13:38

Ennen juhannusta tuli vihdottua omin käsin tehdyllä vastalla.
Juhannussaunassa piti käydä aikaisemmin,kun olin töissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 14:13

Juhannuksena

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 14:20

En oo viel saunonu uudel vatalla:) enkä vihalla, just kyl sellast suunnittelin, kun aittelin tänään saunoo...mukavii löylyhetkii ja vihdohan sit kunnolla kans ja nauti vihdan tuoksusta...

Lisätty: 27.06.2009 - 20:08

Nyt tulin saunasta ilman vihtomati... murinaa..., mut naatinnollista oli, ja nyt hetkoseks ulos vilvotteleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.06.2009 - 14:31

En vanhalla enkä uudella, kun en tykkää koko saunomisesta täällä kerrostalossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 14:41

On tullut harrastettua, mutta nykyisin vähemmän kun jättää saunaan niin paljon roskia. Pitäisi aina heti siivota jäljet ennenkuin ehtivät kuivaa lauteisiin kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 14:50

Tänään kylvetään,mutta ei vihdota,kun ei tykätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.06.2009 - 15:27

En ole. Harmi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 21:05

Empä ole ku en voi...koivu allergia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 22:08

Eipä ole vielä tullut kylvettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 10:40

e

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 11:59

Ei täältä kaupungista puhdasta koivua löydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 14:23

Kyllä olen jo monet kerrat kylpenyt vastalla. tulee tosi rentoutunut olo kun kylpee oikein kunnolla. ja ihana tuoksu saunaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 20:17

En vatalla, vastalla enkä vihdalla ( no, hih, kyllä mie hokasin, että ol tullu painovirhe )
Ensi kesänä sit kun rantasauna valmistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.06.2009 - 12:05

Juhannusaattona lohduksi kun joutui tyytymään sähkösaunaan. Mutta oli tosi ihana koivuntuoksu sen jälkeen koko talossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 15:01

Enpä tiedä mistä Helsingissä saa vastoja. Vata on tuntematon käsite.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 23:07

kyllä sitä jussina tuli hutkittua vasta poimitulla vastalla ja itse tehdyllä jopa. tuli aivan mielettömän hyvä tuoksu saunaan ja kyllä itikan puremat sai kyytiä. tosin aamulla oli melkoinen siivo saunassa, kun oli lehdet irtoilleet vastasta, mutta oli se sen arvoista eikä siivoaminen harmittanu yhtään :D