ONKO TALLINNASSA KAUPAT JA RAVINTOLAT AUKI MYÖS SUNNUNTAISIN?

MITEN MUUTEN VIIKONLOPPUNA?

Avainsanat: tallinna viro

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.06.2009 - 06:50

Kaupat ja myymälät ovat Virossa tavallisesti auki joka päivä klo 9-22. Osa ostoskeskuksista on ainakin Tallinnassa avoinna jopa klo 23 saakka. Osa pienemmistä myymälöitä saattaa olla kiinni sunnuntaisin, mutta turistien suosimilla alueilla suuremmissa kaupungeissa viikonloppu tai juhlapyhät ei vaikuta kauppojen aukioloaikoihin.
Kauneussalonkien aukioloajat vaihtelevat paljon, mutta suuri osa ainakin Tallinnassa on avoinna joka päivä 9-19.
Pankit ovat avoinna tavallisesti arkisin klo 9-18, osa konttoreista myös lauantaisin esim. 9-15. Postit ovat tavallisesti avoinna klo 9-19, la 9-15.
Ravintolat ovat auki sunnuntaisin.

Tallinnatietoa:
www.tallinna.org/tallinna/
www.tourism.tallinn.ee/fin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.06.2009 - 11:05

Kyllähän meillä on jatkuva palvelu täällä ja paikat on auki.
Tavaratalot on auki iltamyöhään, eli 10-21-23 riippuu paikasta ja ravintolat , no ei ainakaan syömä'ttä jää ja paikkoja on riittävästikin!
Tervetuloa Tallinnaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 12:03

ma ei tea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 12:26

ihan turhan pitkään, noin kukkaron kannalta asiaa ajatellen ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.06.2009 - 14:28

Ravintolat nyt ainakin on auki, ja varmasti myös useat kaupat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 22:15

Molemmat ovat avoinna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 12:01

Muutamat ovat.