Huh hellettä; Miina Äkkijyrkkä kaahasi...

poliisia pakoon - taltutettiin voimakeinoin
www.lansi-savo.fi/Uutiset/%C...70817.html

Lisätty: 26.06.2009 - 20:10

Riitta Loiva
fi.wikipedia.org/wiki/Miina_...yrkk%C3%A4

Lisätty: 26.06.2009 - 21:22

Otsikko on Iltasanomasta, kun nämä Hesalaiset tykkää raflata.
www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=1704655

Avainsanat: entinen riitta loiva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.06.2009 - 20:06

eihän se sen kummemmin kaahannut, vastusteli vaan ...

- niinhän ne yleensä -

Kysyjän kommentti

Entiseltä nimeltään Riitta Loiva? Oli seuraavana päivänä HoviArt tapahtumassa minne oli matkalla. Pravo.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.06.2009 - 20:36

Jaa että kaahasi empä ollut moista kyllä kuullutkaan. on miina aiemminkin vastustellut poliiseja,kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 21:14

se on niin äkki jyrkkä:) persoonallisuus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 21:54

Hyvä hellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 21:55

Pidän Miina Äkkijyrkästä,hän on todella äkkipikainen,ihana persoona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 22:04

Ja tässä ajopeli jolla kaahasi, eli Miinan peltilehmiä!
mediaserver-2.vuodatus.net/g...518950.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.06.2009 - 22:17

Nainen on aina ollut oman tiensä kulkija ja jatkanee edelleenkin samaan malliin. Hanttiin pitää pistää vaikka vaan periaatteesta, jos ei muuten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 03:07

Samanlaisia satapäin, sattui olemaan vain joku jolla tunnettu nimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 14:20

Frauen mit Temperament!
Yhdet lehmät Merihaassa,just ne mitkä olivat MTVn kevennyksessä alkukesästä,
lokinpesä perän päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.06.2009 - 15:28

No mikäs siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 22:02

Huh, huh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 08:21

Yksi kaahari monien joukossa, en olisi arvannut että naisella on ajokortti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 10:11

voihan juku kyl ne kaikkii kirjoittelee , jotta lehti myy, oispas tavallinen peräkammarin tyttö tai poika ollut otsikoissa , niin ei ketään kiinostais, vaikka kaikkien kaahareiden ja rattijuoppojen nimet sais ollakin lehdissä....mutta eihän niitä voida julkaista, koska päätä silitellään ja rattijuoppojenkin päätä vain silitellään tuol oikeusistunnois, jot jottain tars tehdä ja paljon täskin maas..oho lipsahti hieman aiheest..sorryy..