Oletko käyttänyt rasvanpoisto lääkkeitä esim donaliinia?

Meinasin kerran ostaa niitä,mutta katsoin hintaa ja määrää kunikapaljon niitä pitää syödä sillon peräännyin.Ajattelin pitää rasvani,onhan lämmikettä omiksitarpeiksi.

Avainsanat: palo rasva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.06.2009 - 03:05

Ostin alli -merkkistä valmistetta, tarkat ohjeet mukana, tekee kyllä tehtävänsä, mutta ei se sapuskaa lisäämällä vähennä painoa. Ohjeita pitää noudattaa säntillisesti. Hitaasati, mutta varmasti.

Kysyjän kommentti

Ajattelin minäkin niitä kokeilla,mutta en sitten kuitenkaan kun minulla on diabeettes en uskaltanut riskeerata,vaikka en tiedä oisko siinä mitään riskiä,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 26.06.2009 - 14:17

En ole koskaan käyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 14:30

En ole käyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 14:31

en ole käyttänyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.06.2009 - 14:46

Edellisiä matkien, en ole käyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 19:01

Olen käyttänyt ruisleipää, mutta ensin aamulla tunnin juoksulenkki hikeen saakka joka aamu. Takaan että rasvapalaa vaikka söisit miten paljon. Koettu juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 20:09

rasvanpolttoon on tehokkaaksi todettu lääke, liikunta ....

- sillä tuo omat ylijäämävarastot on pidetty kurissa -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 20:43

En ole kyllä koskaan käyttänyt mitään tollaista lääkettä. muita lääkkeitä kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 15:02

Luomumenetelmällä olen rasvoja poltellut,en pillereillä ;-).Naapuri käyttää/käyttänyt allia,ensteks sai tuloksia,mutta nyt kesäaikaan en tiedä.Kuuluuko alli-ohjeisiin muuten olut?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 20:31

Olen käyttänyt Xenical nimistä, joka tänäpäivänä sama, kuin Alli, jota saa ilman reseptiä.
Ei sitten minkäänlaista vaikutusta tehnyt:)))