Oi kallis kotimaa, vai miten se laulu menee?

Suomi yhä kallein euromaa
Verkkouutiset;
www.verkkouutiset.fi/index.p...p;Itemid=5

Avainsanat: onkohan markkinavoimat asialla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.06.2009 - 00:12

Hurraa, nyt komppania kotiamme kohti Balkanin vuorilla taistellessa.
Oi kallis kotimaa, Suomi sulo Pohjola, ei löydy maata sen vertaista.

Musiikki se pelasi kun poijat ne marssi Gornji Dubnjakin valleille.
Oi kallis kotimaa...

Näin se menee se laulu. Tätäkö kysyit ?

Kysyjän kommentti

Ajaessani Balkanin vuorten yli Kreikkaan tulin siihen tulokseen että hulluja nuo suomalaiset olleet kautta aikain: Käydä siellä saakka hevospelillä sotimassa?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.06.2009 - 11:53

Niin on.50:lle eurolla ei saa juuri mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 12:38

20 eurolla vielä vähemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.06.2009 - 13:13

Minulta ainakin rahat loppuu jo siinä vaiheessa kun näen ruokakaupan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.06.2009 - 13:36

Jep, kallista on, aivan liian kallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 14:00

jatkuu....... Suomi sulo pohjola, ei löydy maata sen kalliimpaa, vai mites se ny meni, juups:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 14:32

Kallista, kallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 20:20

vielä olis kirittävää ...

"Suomen kuluttajahinnat ovat yhä euromaiden korkeimmat. Kaikista teollisuusmaista kalliimpia olivat huhtikuussa vain Tanska, Sveitsi ja Norja, ilmenee OECD:n vertailusta.
Irlannin hintataso ylsi samalle tasolle kuin Suomen."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 20:52

Joo kyllä on toisi kallis tämä suomen maa. joo nyt on mennyt usein jo 70 euroa kauppaostoksiin. ja se on kyllä suuri raha.ja mitä saa 20 eurolla ruoka kaupassa ei kyllä paljoa mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 23:39

Liian kallista tupakkaa Loviisassa

Kotimaa
Kirjoittanut SP

Tupakanostajat peruivat kaupat, mutta sieppasivat samalla kassasta rahaa.

Kaksi naista tuli viime maanantaina Loviisan keskustassa sijaitsevaan kauppaan ostoksille. Naiset ostivat tupakkaa ja maksoivat ostoksensa 500 euron setelillä. Heti saatuaan vaihtorahat he halusivat perua kaupan, koska tupakka oli niin kallista.

Vaihtorahoja palauttaessaan he sieppasivat kassasta yhden 200 euron setelin. Poliisi tutkii naisten tekoa petoksena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 11:48

Niinhän se on,
purnaaminen ei muuta tosiasiaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 10:42

En ole kuullutkann moista laulua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 11:21

kyllä on kalliasta joka paikassa hinnat vaan nousee, mutta ei onneks palkat...sepä oiskin jo jotain jos yhtä aikaa nousis palkat, eläkkeet sekä muut korvaukset, kuin esim. ruoka, sähkö, bensa, vuokra ja kakki muu nousee, jotta ois varaa noihin korotuksiin ja jäis vielä niidenkin jälkeen leivänpäälle särvintä....