Kiina vietti YK:n huumeiden vastaista päivää...

teloittamalla ainakin 20 ihmistä, kertoivat maan tiedotusvälineet perjantaina.
Verkkouutiset
www.verkkouutiset.fi/index.p...p;Itemid=6

Avainsanat: reipasta meininkiä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.06.2009 - 11:22

kiinassa on oikea asenne,samaa toivoisi suomeenkin

Kysyjän kommentti

tosi on.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.06.2009 - 11:10

Niinpä.Varmasti myös näiltä teloitetuilta otettiin kaikki mahdolliset elimet pois,myytäväksi niitä tarvitseville.Kauheaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 12:06

Teloittamallahan niistä eroon päästään.Ei istuttamalla linnassa.Sieltä käsinkin voi kuulemma hoidella bisneksiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.06.2009 - 13:10

Kiina ja ihmisoikeudet. Tässä taas esimerkki heiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.06.2009 - 13:37

Voisin vaikka räjäyttää kiinan, alkaa ottamaan päähän nuo niiden ihmis- ja eläinoikeudet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 14:18

Tuosta voisi ottaa oppia meilläkin eli kovemmat keinot käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 20:23

"Kiina on perinteisesti teloittanut ja tuominnut huumekauppiaita 26. kesäkuuta vietettävän huumeiden vastaisen päivän kunniaksi esimerkkinä maan päättäväisyydestä taistella huumeita vastaan. Huumeidenkäytön on varoiteltu olevan Kiinassa kasvussa."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 23:50

USA:ssahan kannabis ei suinkaan aina ja kaikkialla ole kielletty aine, vaan esimerkiksi Kaliforniassa lääkäri saa määrätä kasvia lääkkeeksi, ja käytännössä sitä määrätäänkin hyvin pieniin tai keksittyihinkin vaivoihin. Eli käytännössä Kaliforniassa kannabiksen käyttö on sallittua.