Miten teidän aamunne on alkanut,meilä vuotaa keittiön hana,odottelen huultomiestä korjaamaan tilanteen.

Avainsanat: hana putkimies

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.06.2009 - 11:54

Aamulla vielä herättelin leirillä lapsukaisia ja siivoilin, nyt on leiri ohi mutta niin on kyllä aamukin.

Kysyjän kommentti

Minäkin olin lapsena ja vähän isompanakin seurakunnan leireillä,mukavaa oli,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.06.2009 - 10:16

eipä ihmeemmin.Markkinat olis tänään Jämsässä. Mietin että meniskö sinne. Sit luin lehdestä et maikkel oli kuollut sydän kohtaukseen. ihana ilma jälleen tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.06.2009 - 10:53

Heräsin melko myöhään ja kahvit join parvekkeella. Pikkuinen vieraani taisi adoptoitua ystävänsä perheeseen. Lähti sinne illalla ja minä tässä vähän orpona ihmettelen, mitä tänään tekisin. Kaupassa nyt on joka tapauksessa käytävä tekemässä täydennystä, josko se tyttönen huomenissa kotiutuisi mummon luokse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 11:13

Aamu alkoi ihanasti.Join ulkona aamukahvit ja sitten vähän tylsempi juttu -pyykkipäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 12:17

No toivotaan, et hanat on siel siul jo kondiksessa, ettei tullunna pidempää rupeamaa vuotavan hanan kans, riippuupi tietty paljon huoltomiehestä:)
Tääl kans juonu aamusufeet, kattelin tuon Tie Avonleaan, kurret ruokittu ja muutaman sepelikyyhkyset kans, katolt kuului sellanen pellin pauke, jotta kissatkin säikähti, ja kun kattomaan siel oli peltiseppä (viiihdoiiinkin n.6v kestäny rupeama) peltikaton vuotavaa kohtaa vissiin paikkailemassa, no huh, huh, luulis et diagnoosin sais nopsemmassakin ajassa kun on sentään kyse vaan peltikatosta, joka yhdest kohtaa vuotaa sateel olkkarii, noooooh...
taidan koht pistää pesukoneen pyöriin tai itse asiassa ne pyykit:D, istun ja naatin pihas ja välil tääl sisäl... semmonen aamunen tääl tänään.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.06.2009 - 13:39

Erittäin aurinkoisesti ja lämpimästi ainakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 14:35

Aamu alkoi kahvilla ja auringolla, ja lasten melskeellä. Iltapäivä jatkuu töiden merkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 20:59

No tää on jo iltaa, muttei kerenny aamulla vastailemaan kun tuli komento että täneen menee pihakalustot uusiks, nyt ne on joten ei tarviikkaan sen tarkemmin kertoa että miten päivä meni ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 09:32

vastaanpa näin päivän myöhässä, mut nyt valmistaudutaan rakkaiden ystävien hääjuhlaan ja näyttää sääkin suosivan juhlaa tänään :D.