Mitkä kolme * mukaan autiolle saarelle?

* elokuvaa (saarella olisi mahdollisuus katsoa ajan kuluksi leffoja)rn* levyä (saarella olisi levysoitin)rn* kirjaa (saarella ei olisi mitään tekemistä)rn* alan ammattilaista (saari on ankara, ja vaati ammattilaisia, että edes sinä selviäisit)rnrn18 kysymyksen päässä oleva aihe alkoi kiehtoa. Sovitaan että saari on sama.

Avainsanat: saari

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.06.2009 - 07:34

Ottaisin veneen, leathermanin, ja pari vesipulloo. Olis muuten ihan sikahienoo olla hetki jossai autiolla saarella omassa rauhassa ja täydellisessä hiljaisuudessa. Kun sieltä tosiaan pääsis parin kuukauden päästä pois.. =))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.06.2009 - 02:42

* Alan ammattilainen, eli Hyvä haltija, jolla on kolme toivomusta mukanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 02:58

Pate Mustajärven, Clint Eastwoodin ja Sauli Niinistön, kuka sanoo että sieltä pyrkimys edes olis elävänä pois, hei? Olispa ihailemani kuuluisat ympärillä kun veivi lähtis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 10:27

Minä ottaisin mukaan miehen että ei tarvis itse miettiä miten siellä aikaa viettää. mutta etupäässä puhelimen latureineen. lukemista sekä ruokaa paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 10:40

En usko että autiolla saarella no sähköä eli ei kännykkää ainakaan. Oman mieheni ottaisin ilman muuta, hän on neuvokas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.06.2009 - 11:19

Niin kummallista kuin se onkin, niin en ottaisi elokuvaa, levyä enkä kirjaa, vaan jotain ihan muuta. Tulitikut, onkivehkeet ja kumiveneen. Näillä yrittäisin tulla toimeen ja saada aikani kulumaan onkiessa ja kalaa valmistaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 11:40

Tulitikkuja,kalastustarpeita ja juomavettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 14:30

ottaisin lentsikan ja lähtisin kotiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 23:51

Tulitikut, vettä runsaasti ja ensiaputarvikkeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 00:27

Helikopterin, kuljettajan siihen ja rantatuolin. Niillä pärjäisin sen aikaa, kunnes ei enää huvittaisi ja vaihtaisin asutummalle saarelle. Suomeen en enää tulisi takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 20:35

Jos nyt viihdykettäkin saa ottaa mukaan, niin tuon oman ukko kullan ottaisin.
Olisipa kerrankin sitä niin paljon puhuttua kahdenkeskistä aikaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 11:57

patja, peitto ja tyyny ...