Miten kauhuelokuva pitäisi katsoa?

Toiset haluavat katsoa sen keskellä kirkkainta päivää ja toiset niin pimeällä kuin suinkin.
Toiset haluavat katsoa sen porukalla ja toiset yksin.
Toiset haluavat katsoa sen vain hyväna elokuvana ja toiset haluavat siitä kaiken mitä sen kuuluu antaa!

Avainsanat: kauhu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.06.2009 - 01:49

tunnen aika monta sellaista joiden pitäisi katsoa kauhuelokuvia ainoastaan silmät kiinni ja tulpat korvissa .... (siis ei ollenkaan)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.06.2009 - 02:03

Joskus nuorempana syksyllä asuimme maaseudulla. Jännittävintä, kun oli pimeätä, tuuli ulvoi nurkissa ja vettä satoi ulkona kaatamalla. Elokuvan jälkeen joutui kiipeämään portaa yläkertaan, jossa asuskelin yksin. Välillä saattoi tulla myrskystä johtuen sähkökatko ja sitten oli mentävä kynttilän valossa nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 02:40

silmät auki, ei korvatulppia, yksin ja ikkunat auki, pimeässä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.06.2009 - 07:30

Siten että ajattelee: ompa hyvä että minä olen täällä turvassa enkä tuolla filmin tapahtumissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 08:05

Tuolla Hollywoodin studioilla on mielestäni hyvät ämyrit! Joten siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 09:12

Minä en ainakaan katso kauhuelokuvia lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.06.2009 - 11:21

Katsoisin pimeässä ja huopaan kääriytyneenä sohvan nurkassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 11:40

Kauhua tuntien pimeässä huoneessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.06.2009 - 13:42

Pimeällä porukalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 14:27

Illalla, porukalla ja pimeällä. Jännitys on taattu, mutta silti ei pelota liikaa, koska on ihmisiä turvana :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 23:55

Miksihän niitä pitäisi katsoa... en ole kauhu- enkä tieteiselokuvan ystävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 00:35

Minun elämäni on päivästä toiseen seikkailua ja jännitystä, joten kauhuelokuville olen tähän asti sanonut kiitos ei. Jos haluat katsoa kauhu-elokuvia, niin katso niitä yksinäsi pimeällä kaukana muista ja pelkää ihan kauheasti. Sitä varten kai kauhuelokuvat on tehty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 09:41

jos mahdollista niin täydenkuun aikaan,keskellä yötä sekä kaikki ääni tehosteet täysillä stereoista. ihan sama onko yksin vai kavereiden kanssa, kyllä "kylmä kyyti" on taattu:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 10:21

itse katson niitä yöllä, kun niitä ei päivällä tv näytetä, mutta niin et isäntä on vierellä, tai hän aina nukkuu, mut on läsnä kuitenkin, peitto, tyyny silmil ja kurkin sieltä sitten, jos edes uskallan loppuun katsoakkaan, jännät kohdat olen peiton ja tyynyn alla piilossa, enkä katso olenkaan...mutta sit jatkan katsomista, kun tilanne hieman rauhoittunut, mutta kuulun ehdottomasti siihen kastiin joka ei moisia saisi katsoa laisinkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 17:17

onneksi niitä ei ole pakko katsoa