Miksi napsun olemassaolon toisinaan unohtaa :(

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 22:40

Siihen en osaa vastata,oli minullakin aika,että oli muuta tekemistä,mutta nyt iltaisin ja aamuisin ehdin vähän napsutella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 22:42

Sehän on vain hyvä asia. Eihän täällä mitään ihmeellistä tapahdu, eihän tämä ole oikeaa elämää. Elämässä on paljon suurempia ja tärkeämpiä asioita kuin napsuttelu. Ja tämä on vielä vaarallistakin. Tähän voi jäädä koukkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.06.2009 - 22:48

Miten niin unohtaa? Kyllä minä tämän muistan vaikken täällä napsuttelisikaan. Olen saanut hyviä kavereita jos toki mielipahaakin joidenkin taholta, mutta siitä huolimatta aina on mielessä. Ei niin että se oman elämäni sotkisi. Kolme kokonaista päivää aion olla vaiti kun tämän istunnon lopetan. Palajan erittäin suurella mielenkiinnolla maanantaina katsomaan mitä tänne kuuluu. Oikein mukavaa viikonvaihdetta kaikille teille jotka vastaukseni lukee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.06.2009 - 22:56

En mie ainakaan unohda.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 23:11

Salaitut motiivit voivat verhota havaintokyvyn. Joten vaikka olisimme menneet esimerkiksi ulos luontoon jostain syystä, kuten opiskellaksemme siellä tapahtuvia erikoisia asioita tai kerätäksemme vaikka vain sieniä, meidän tulisi unohtaa se joksikin aikaa. On tärkeää maadoittaa itsensä todellisuuteen niin usein kuin mahdollista. Itse yritän tehdä sen joka päivä, joko herätessäni tai juuri ennen nukkumaanmenoa. Tämä maadoittaminen ei vain muistuta itseään siitä olemuksesta, jonka osana kukin on. Se voi olla myös syvän terapeuttista ja monelle ainut henkireikä ulos päivän askareista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 00:41

Voi, jos ei ole nettiriippuvainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 01:43

Ei tämä napsu ole maailman ykköstärkeä asia (toivottavasti ei kenellekkään) joten sen voi aivan hyvin unohtaa välillä ja käyttää aikansa jollain muulla tavalla ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 02:48

jösses muutakin tekemistä ainakin kesäaikaan tai jos riiaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 06:39

Eipä hyvä häviä väikka unohtuukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 08:15

Onko se nyt niin vaarallista, ei mielestäni?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 09:28

Minkä Napsun?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 10:30

En kyllä tätä napsua unohda vaikka täällä en kerkeä näin kesä aikana niin paljoa olemaankaan. mutta olen silloin kun on siihen mahdollisuus.äkää huolestuko napsulaiset siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.06.2009 - 11:40

En minä ole unohtanut, vaikka muutamana päivänä olenkin ollut pois. Joskus vaan on tärkeämpääkin tekemistä ja menemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 11:43

Pidän vähän kesälomaa,mutta en ole unohtanut Napsua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 20:38

Eihän Napsua unohda vaikka ei aina täällä ehdi napsutellakaan.
Jokainen aina sen mukaan miten on joutilasta aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 11:11

en unohda napsua, mutta hetikun ehtii pitää kurkkaa mikä meininki täällä on meneillään.. :) ei se haittaa vaikka sen unohdatkin, voithan aina joskus piipahtaa katsoon tätäkin sivustoa, eikös..juukos.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 17:20

kuukausi pari hupsahtaa helposti, eikä tule edes vieroitusoireita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2009 - 21:25

Uidessa ja kaupassa lienee muut asiat mielessä.
Kaikki ei ole 24h/vrk tietokoneessa kiinni.