Sopiiko marenki tavallisen mansikkakakun väliin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 22:07

En laittaisi,vaikka varmaan sopii.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 22:11

En laittaisi marenkia kakun väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 22:50

Minä taas laittaisin marenkia ihan mihin vain ja söisin sitä sellaisenaankin. Kokeile, miten se sopeutuu juuri ennen kerman ja mansikoiden levittämistä ylimmäksi kerrokseksi. Marenki pehmenee kerman vaikutuksesta, joten kakku on syötävä melko pian. Marenkilevyistä saa kakun ilman kakkupohjaakin, kerroksittain vain kermaa, hedelmiä tai marjoja ja marenkia. Tai jäätelöä, sekin on hyvää marengin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.06.2009 - 23:03

Minä en ehkä kokeilisi, mutta ole sinä rohkea ja kokeile ihmeessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 23:22

Erinomainen idea. Tottakai sopii! Mistä saat noin hyviä leivontaideoita?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 00:49

Tottakai sopii. Itse en osaisi kyllä laittaa, varmaan lissahtaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 01:47

Vähän harjoittelua ja mielikuvitusta niin siitä syntyy oikein hyvää (muistelen joskus sellaista syöneenikin, ehkä) . Ruokaa ja herkkuja tehdessä ei pitäisi koskaan rajoittua siihen miten tavallisesti (yleensä) asiat tehdään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 07:42

ylimakea marenki ja mansikat, varmaan makoisa yhdistelmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 08:29

En kyllä laittaisi, kakussa on kosteutta ja marenki kyllä "sulaa". Tulee mössöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 11:45

Voithan tietysti laittaa,mutta marenki sulaa mansikoiden kosteudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 14:38

Marenki sopii mainiosti, ja sopii gluteenittomallekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 20:42

Sopii oikein hyvin mansikkakermakakkuun.
Kakku on tehtävä hetki ennen tarjoamista ja se olisi syötävä heti pois, jotta marenki kestää hyvänä.

Lähteet:
leipuri