Uskallatko kokeilla uutta vai pysytteletkö vanhassa?

Esim. ruuissa, juomissa jne.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 22:09

Luon uutta ,varjelen vanhaa

Kysyjän kommentti

Kiitos, hieno ajatus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 22:07

Ennen kokeilin kaikenlaisia uusia ruokaohjeita ja keräsin niitä paljon,jotkut jäivät niistä elämään,joitakin tein vain kerran.Nykyään teen kaikkea mitä äitini teki ennen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 22:52

Jokainen ruokalajini on aina uusi luomus. En kertakaikkiaan osaa tehdä mitään kahta kertaa samalla tavalla. Olen vähän ADHD, eli rakastan vaihtelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.06.2009 - 23:04

Noh, aika usein pysyn vanhassa, tilanteesta toki riippuen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 23:39

Kyllä uskallan ja on vähän pakko aina laittaa ruokiin hieman "lapinlisää" . Ohjeet ovat vai viitteitä, joita voi alkaa jalostamaan ja kokeilemaan eriversioita niistä.
Koskee myös kaikkea muutakin kokeilua elämän erialueilla. Vaihtelu virkistää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 00:19

Kannattaa kokeilla uusia ruokalajeja, saa uusia elämyksiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 00:56

Teen joskus uusia ruokia ohjeista, mutta useimmiten tulee väsättyä ruoka aivan omasta päästä, eli jotain perinteistä, koska uusien ruokien tekoon menee usein enemmän aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 01:49

New is fresh! Mutta vanhaan kannattaa turvautua, jos ei ole varma, eli tuttu ja turvallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 01:54

uusia tulee lähes joka kerta, en paljoa piittaa resepteistä ja siitä syystä saatavilla olevat raaka-aineet ja tekohetken himot ratkaisevat sen mitä kulloinkin syödään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 08:31

Kokeilen aina uutta, ulkomailla liikkuessani katson mitä mikäkin ruoka sisältää ja jos on mieluisaa, teen kotona samalla tapaa. Selvää respetiä en tarvitse, ainekset riittävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 10:37

kyllä uskallan kokeilla uusia ruokia sekä juomia. vaihtelu virkistää sano piru kun häntänsä maalas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 11:46

Kokeilen aina uutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.06.2009 - 11:54

Yleensä aina teen ruoan ns. "omasta päästä". Joka kerta siitä tulee eri makuista ja näköistä, vaikka samasta sapuskasta on kyse. Juomien suhteen ei vaihtelua paljon ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 11:58

Uskallan kokeilla uutta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 14:40

Otan mielellä vastaan uusia ideoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 10:45

uskallaha mie

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 10:32

uutta teen ja ihan omia sävellyksiäkin niistä aineista mitä on ruokaan saatavilla, mutta myöskin yritän olla uskalias ottamaan vastaan kaikkea uutta mikä vastaan tulee... :)