Luotatko enemmän mies- vai naisbussikuskeihin ?

Avainsanat: bussikuski mies nainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 19:58

Ihan yhtä paljon, ei se sukupuolesta kiinni ole. Matkustan useahkosti pitkän linjan onnikoissa, enkä ole "turvattomia" kuskeja tavannut. Henkilöauton ratista sellaisen löytää turhan usein!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 20:25

Meittin tiellä näkyy tulevan vastaan ainoastaan busseja joissa on mies kuljettajana. Hyvin on toimeen tultu morjestaen. (Naisista ei ole kokemusta).

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.06.2009 - 20:29

Molemmat osaavat ammattinsa, ihan sama kumpi kuskaa.

Lisätty: 25.06.2009 - 21:42

Lisään bowspan kysymykseen että ainakin noissa reissubusseissa on turvavyöt ja pitkänlinjan busseissa on ollut etupenkeissä ollut jo kauan lantiovyöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 21:13

Kumpaanki yhtä paljo luotan,jos ei satu puhumaan kännykkään ajon aikana ilman handsfreetä.Näitäkin tapauksia nähty.Heillä sentään on kyydissään monta ihmishenkeä,minkä kumman takia ne pitää vaarantaa puhumalla kännykkään kun ohjataan isoa autoa.Jos ei kyyti maksaisi ni hyppäisin kyl siin vaihees kyydistä pois,ku kuski puhuu puhelimeen,linja-autois ku ei oo edes turvavöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 22:13

Luotan

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.06.2009 - 23:07

Kumpiinkin yhtä paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 00:56

Tunnen yhden Mannen, joka on ollut aikoinaan minullakin pitkäaikaistyöttömänä töissä rakennustyömaalla. Kaikki kuulema pitävät hänestä, ihan jees..kuskina. Tuli aikoinaan 80-luvulla hakemaan töitä minulta työkkärin lähettämänä hätäaputöihin. Hänellä oli kolme kysymystä minulta:
- Paljonko maksat palkkaa?
- Kuinka pitkä on kesäloma ja milloin sen voi aloittaa?
- Saako työaikana ulkoiluttaa hevosia?
Sitten hän sanoi, että älä lapiotöihin laita. Oli kuulema ollut velipojan kanssa hakemassa heiniä hevoselle ja venäyttänyt selkänsä siinä samalla.

Nyt hän on kylläkin kuulema sairaslomalla bussikuskin ammatista selän takia. Liekö taas hakenut heiniä sille hevoselleen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 01:09

Luotan molempiin yhtä paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 10:24

Käytän bussia tosi harvoin,mutta ihan samantekevää onko kuski nainen vai mies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 12:00

Ei mitään eroa luottamuksessani, useammin vaan ovat miehiä täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 12:01

Työnkuvaani kuuluu seurata joukkoliikennettä ja nais-sekä mieskuskit ovat samanarvoisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.06.2009 - 12:22

Molemmat ovat yhtä hyviä. Kerran huomasin, että yhdellä mieskuskilla silmät luppasi välillä kiinni, sitten havahtui ja ravisteli päätänsä. Meinasin jo mennä sanomaan ukkelille, että eiköhän olisi paras pysähtyä ja pyytää toinen kuski paikalle, mutta sai sitten pidettyä itsensä hereillä. Oli vanha mies, ja minusta näytti, että hänen eläkeikänsä olisi pitänyt alkaa jo kymmenen vuotta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 15:09

Luotan molempiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 22:35

kyllä nykyisillä tehostimilla kääntyilee ioskin bussi hentosen tytön komennossa ihan yhtä sutjakkaasti kuin äijiltäkin, ei syytä huoleen ...

(meilläpäin ne naiskuskit vielä useasti puhuvat sujuvasti viroa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 11:59

molempiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 21:16

ihan yhtä epäluuloisesti suhtaudun kummankin sukupuolen edustajiin ja niihinkin joista ei oikein saa selvää kumpaa ne edustavat