Koklaan eka kertaa anonyymistä kun pissattaa niinkovasti mitä teen pikainen vast p

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.06.2009 - 10:42

hyvä nyt olet pissis pisannut jo toivottavasti, nii kerroppa auttoiko istunto wc.. sä.. ?

Kysyjän kommentti

Onnistui ja koko kysymus. KAIKKI OLI PARHAITA uskaltaisiko kiittää julkisesti kiten mainitsin eka kertaa anona. Timppa ps. Kivaa kesää! pyrin pitämään tän läppärin matkalla mukana ja purkaa juttuja ku sataa tms.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 15:35

Ekaks pissalle, ettei tuu housuun:) sitten vaikkapa terveyskeskukseen antamaan virtsanäyte, siellä bakteeriviljely virtsasta ja tropit jos tarvis lääkäriltä, jos siis virtsatietulehdus, monissa eri muissakin 'taudeissa' on oireena lisääntynyt virtsaamistarve, jne. jne. riippuupi siitäkin onko muita oireita/kauanko kestänyt tämä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.06.2009 - 16:06

Vessan kautta lääkäriin. Sieltä saat rohdot, jotta pissatarve muuttuu normaaliksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.06.2009 - 16:22

WC on yleensä paikka jossa käymällä helpottaa. Mutta jos pissattaa kovasti ja jatkuvasti, ja ellet ole juonut runsaasti aamupäivän aikana, niin terkkariin tai vastaavaan sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 16:45

ensiapu:
pöksyt pois ja pytylle
sitten:
terkkariin jos ei helpottanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 18:48

Yleensä vessassa käynti auttaa asiaan. Mutta jos se on jo vaivaksi asti, niin sit käynti arvauskeskuksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 21:44

mee pissalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.06.2009 - 23:09

Vessaan vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 02:06

Kerta se on ekakin, kun pissattaa. Rohkeesti vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 12:08

Onko sinulla pelkästään pissahätä,vai liittyykö siihen jotain muita oireita?