onko Philips hyvä monitoimikonemerkki?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 15:27

Minusta merkilä ei väliä. ainoastaan tuotemerkin omistaja ptää huolen tuotteen laadusta olkoonkin kasattu missä vain ja myös alihankkijoista.

Lähteet:
Sertifikaatit on olemassä läpi tuoteketjun laadusta puhuen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 25.06.2009 - 16:16

Philips on kaikenpuolin hyvä merkki - siinä missä muutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 16:46

kohatlainen/kohtuuhintainen noin yleensä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 18:29

Itselläni on Philipsistä pelkästään negatiivisia kokemuksia,
halpa merkki joka ei kestä mitään päivittäisessä käytössä.
Video ongelmajätettä puolessa vuodessa, kasettisoitin samoin, telkkari kesti kolme vuotta ja autosoitin reilun vuoden...
Tehtiin aikoinaan hollannissa ja silloin kesti,
nykyään esim. hifistien vihaama merkki, tulee kaukoidästä niin kuin 99%
elektroniikasta mutta sieltä sekundalinjaa pitkin.
Vältä jos mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 18:36

Ei ilmeisesti sieltä parhaasta päästä. Minullakin on mileikuva, että Philipsit ovat heikkotekoisia ja menevät rikki. Ota joku vähän tasokkaampi laite, niin ei tarvitse viedä heti korjattavaksi jonkun osan vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 22:14

Jo vain

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.06.2009 - 23:10

Kyllä minusta on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 03:15

Philipsillä on paljon yhteistyö kumppaneita ja sama koneisto löytyy usein myös JVC:stä tai Sonystä. Itsellä on ollut Philipsin videokamera ensimmäisen kerran käytössäni vuonna 1987 , jolloin aloitin itse videokuvaukset vhs-laitteistolla. Minulla on ollut muutama muukin Philipsinlaite vuosien varrella ja en ole kohdannut mitään ongelmia. Tuotteella ei ole yleisesti ottaen kauhean hyvämaine kuluttajien keskuudessa. Keskitason edullinen hinta/laatu-suhteen mielestäni Ok tuote. Paljon huonompiakin ja kalliimpia riskisijoitus tuotteita löytyy. Takuuaikana kannattaa olla tarkkana, jolloin yleensä viatkin tulevat sitten ilmi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 08:32

Philips ylipäätään on hyvä merkki.

Lähteet:
kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 12:09

Kyllä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 14:45

Kyllä merkki käy.