Joudutteko usein korjaamaan tekstiänne vai onko se aina ok tai olkoon miten vaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 15:28

Tämän tästä tulee kirotusvirheitä, ja luen tekstini moneenkin kertaan ennen kuin lähetän sen ja siltikin nuit virheit tulee, luulisin jot yleisin syy on se, et ajatus kulkee nopeemmin kuin tää sormien kyky totella:), saan nähä kuin nyt käy kun lähetän ihan tällasen raakakopion tarkistelemati, ei sen puoleen kyl nuot kirjootteluvirheet omat sekä muitten on myös hauska piristys miu mielestäin...

Kysyjän kommentti

eli meistä kukaa ei oo täydellinen näköjään.oma kymmensormijärjertelmä toimii tosi heikosti.yksi kirjottaa ja toinen yrittää korjata ja 8 on jo masentunut :-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 14:48

Yritän hahmottaa kirjaimet kohdalleen ja sanat oikein.
Jos kovin nopeasti kirjoittaa, saattaa sormet tehdä temppuja, mutta onhan aikaa korjata tekstiä myöhemmin tai oikolukea ennekuin napauttaa " lähetä"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.06.2009 - 16:09

Tarkistan aina ennen lähettämistä tekstin, mutta on noita virheitä silti eksynyt mukaan. Jotta sillai. Ei olla erehtymättömiä, ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.06.2009 - 16:17

Alvariinsa. Näppylät ovat hitaammat kuin sormet niin kirjaimia jää pois tai menee väärään jäjretsyksene. Ja muutenkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 18:38

Virheitä vilisee. Yksi syy on tämä sylissä kirjoittaminen. Minulla ei ole mitään pettämätöntä kymmensormijärjestelmää,, oma noin. kahdeksan sormen hapuilu ja virheitä tulee. Mutta suurimman osan kyllä huomaan korjata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 18:48

Aina ÖK. En takrista koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 18:55

Painovirhe paholainen iskee tosi usein. Yrittääkö sitä sit kirjoittaa nopeammin kuin sormi toimii, tai aivojen ja sormien välillä on joku katkos ;)
Joskus tarkistan ja korjaan, mut useinmiten menee raakileena painoon =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 21:26

Normaalisti ei kovin kauheesti virheitä tuu.Nyt flunssas tullu huomattua et virheitä tulee hirvittävän paljo,jatkuvasti saa olla korjaamas.Muutekaa ei tuo ajatus ja toiminta mee ihan täysil....vai pistäsköhän tän kaiken ton helteen piikkiin....no okei pistetää helteen ja flunssan piikkii ettei kirjotus onnistu ja senat menee sakasi. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 21:45

joudun tarkistaan aina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 22:16

Päivittäin

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.06.2009 - 23:11

Kyllä tulee korjailtua usein, nytkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 10:49

Kyllä minulle käy usein niin että joudun tarkastamaan ja korjaamaan. luulen että mulla on lukihäiriö kun virheitä tulee paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 19:26

Käytän kymmensormijärjestelmää. Virheitä tulee, mutta tulkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 09:53

kyllä sitä tarkastaa aina kirjoituksen, mutta silloin tällöin joku kirjain on jääny pois tai on kirjaimet väärinpäin, ja ne on ihan pakko saada korjattua. mutta välillä "lukihäirä" paholainen jää näkemättä enkä sit jaksa siitä välittää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 10:48

aina uudelleen ja uudelleen ja silti tulee virheitä, mutta eihän me naputeta napsuttelun virheistä, jot annetaan jokaisen napsutella vaan tyylillään, eikä virheistä välitetä laisinkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 10:24

mun täydellisiin kirotuksiin tulee pikkusen vihreitä, ei montakaa riville, mut jotkut sentään tulee korjattuakin ...