Miten pikäksi aikaa ajokortti lähtee törkeästä rattijuopumuksesta ilman ylinopeutta & mitä lieventäviä asianhaaroja voi olla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 14:52

Riippuu tilanteesta. Ehkä vuosi. Lieventäviä asiota ainosataan jos ei ole osapuolena onnettomuutee n Sensijaan kaikki muu on raskauttavaa vaikka serkkusi olisi poliisi. Mikäli jotain tapahtuu niin kasko jää hopeellee eli mieti ja maksa ja maksa ja mieti.Jos ajat et ota ja kääntäen.

Lisätty: 25.06.2009 - 14:57

Ota myös huomioon että pari vuotta ehtoollista ei ole leikkiä!!!

Lähteet:
En ole poliisi vaan annan heidän hoitaa ammattinsa

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta! Vastaus oli yksinkertainen ja selkeä. Kaikki muut eivät edes vastanneet itse kysymykseen vaan kertoivat oman mielipiteensä asiasta. Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 25.06.2009 - 14:38

Siihen aikaan vaikuttaa hyvin paljolti missä ja milloin. Rattijuppo ei tarvitse lieventäviä asianhaaroja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 14:46

" Törkeästä rattijuopumuksesta tuomitaan vähintään 60 päiväsakkoa tai vankeutta enintään kaksi vuotta. Ajokiellon pituus on yleensä noin vuosi. "
www.laki24.fi/liik-tieliiken...pumus.html

(Mielestäni liian lievät tuomiot rattijuopoilla, mutta sitähän ei tässä kysytty.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 19:50

Ajokiellon pituuteen voi vaikuttaa lyhentävästi se, jos auto on ammatin harjoittamisen kannalta välttämättömyys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 02:19

turhan vähällä pääsee ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 10:56

rattijopoilta pois kaikki lieventävät asianhaaraat ja kovemmat tuomiot kaikille rattijuopoile, sekä kuvat ja nimet lehtiin ja uutisiin etusivuille jopa...ei mitään päänsilityksiä... 10 v vettä ja leipää niille vain ..