Uskotko 'kauneusvoiteisiin'? Rypyt siliävät, iho näyttää nuoremmalta, epäpuhtaudet häviävät, kosteus lisääntyy jne.

Kallis merkkituote, parempi kuin halpa vastaava ? Apteekista vai kauneushoitolasta, vai ihan paikallisesta marketista ?

Avainsanat: ihovoiteet kosmetiikka merkkivoiteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 25.06.2009 - 16:13

Maksakoot vaikka mansikoita, tai saisin vaikka ilmaiseksi, niin en usko niiden ihmeitä tekeviin vaikutuksiin. Ihmiset vanhenee ja rypistyy, voitele naamaasi miten paljon vaan. En käytä enkä usko.

Kysyjän kommentti

Olen aivan samaa mieltä kanssasi "kauneusvoiteista". Rypyt tulevat kaikista voiteista huolimatta sitten kun niiden aika on. Ja saavat tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 12:58

Uskon, kun taustalla on vuosien kehittely omissa laboratorioissa omien ja ulkopuolisten tohtoreiden valvonnassa, testaus sekä in vivo että vitro ja tuotteella on oma patentti aineeseensa (tai ainakin hakemus vireillä; hakemuskaan ei ole ilmainen!) ja että aineen vaikutus voidaan todistaa omalla iholla. Asiaan liittyy myös pitkä tyytyväisyystakuu; tuotteen voi palauttaa tietyn ajan (esim. 90 päivää) sisällä ja kunhan tuotteesta on jotakin jäljellä, siitä saa kaikki rahansa takasin.

Tällaisiakin on. Niitä ei vain saa mistään fyysisestä kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 13:10

En usko siten kun tuotevalmistajat haluaisivat mutta ilman muuta on parempia ja huonompia voiteita.
Itselleni täytyy olla hajsuteettomia tuotteita joten valitsen sen mukaan. Onneksi ei ole ongelmaiho muuten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 13:21

Kylläpäs vaan tuntuu napakalta nahka, kun laittaa ihmerätit n. 20 min naamalleen.
Tosin en tiedä tarkoin tuoteselostetta, koska osa on koreaksi ja osa kiinaksi.

Mutta tuskin mitkään voiteet hävittävät iän tuomaa charmia ja ilmeryppyjä.
Botoxia tai jotain muuta, ehkäpä se auttaisi.

Ja onhan niitä kalliita ihmevoiteita, mutta tuleeko siitä iho kimmoisemmaksi tai kollageeni paksummaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 13:23

Luotan tiettyjen valmistajien tuotteisiin. Mihinkään ihmeitätekeviin ryppyrasvoihin en usko enkä ole valmis laittamaan kymmeniä euroja yhteen ainoaan rasvapurkkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 13:55

En mm Hollyvood tähdet manostaa sitä mutta naamatailu on kitattu ilman voiteita. Rahaa saa ja toiset maksaa.Mikäli tomii niin hyvä hänelle. Aikuisen ihmisen oma päätös.

Lisätty: 25.06.2009 - 14:00

Kauneus on katsojan silmässä ja jokainen nainen on kaunis ihan ilman voiteita.Mikä ihmeen ryppy?sekin kuulu olennaisena osana molenpien sukupuolien ikääntyessä.Tervettä itsekritiikkiä kaivataan.

Lähteet:
Oma mielipiteeni kun on noita kanavien täytepätkiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 13:57

Luotan aina,kun ostan kalliin lasisen purkin,nimenomaan lasisen,mutta kyllä siinä varmasti jotain on enemmän,kun tavallisessa perusvoiteessa.

Lisätty: 25.06.2009 - 13:58

Ostan sen keminkaalikaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.06.2009 - 14:36

Osittain uskon, silti kokeilematta en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.06.2009 - 14:36

Ei ole tullut käytettyä - ja sen huomaa. Taitaa niissä taikaa olla. Likkakaveri unohti rasvata kaulansa naaman rasvauksen yhteydessä. Ihan ovat eriparia. Kaula näyttää kymmenen vuotta vanhemmalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 15:13

Perus tavarataloissa myytävillä kauneustuotteilla, joilla ryppyjen pitäisi siletä, en usko olevan mitään vaikutusta ryppyihin. Apteekeista saatavilla tuotteilla (huomattavasti hinakkaammila) saattaisi jotain perää ollakkin. Itse en ole tosin kyseisiä tuotteita vielä tarvinnut, mutta kun niitä tulen tarvitsemaan, kokeilen ehdottomasti kalliimpaa apteekin versiota, toisin kuin marketin halppisversioita. Sama pätee useaan tuotteeseen. Mitä kalliimpi tuote on kyseessä, sen parempi ja toimivampi. Tosin on olemassa myös poikkeuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 19:01

Ei ryppyihin tehoa mitkään voiteet ja mix pitäisikään. Ei kalliit, ei halvat. Onhan noita tullut kokeiltua, ilman tulosta. Terveet elämäntavat ja peruspuhtaus auttavat jo pitämään ihon kunnossa.
Aivan perus päivä- ja yövoide riittää. Eikä nekään tarvitse olla niitä kalliita "erikoisvoiteita".
Rupsahda rauhassa rakkaani =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 21:31

Vain hieman uskon.Kyllä niitä ryppyjä tulee iän myötä käytti sitten jotain ihme voiteita tai ei.Samaa pätee shamppoisiin,jos todella saisin niin kiiltävät,vahvat ja kauniit hiukset mitä niis mainoksis ni ostasin heti ja siihen pääle näit ihme voiteita ni jo vot ku sitä ois kuvan kaunis.Niihä ne sitä Dove tuotettakii ylistävät mainoksis,heh meikäläisel iho meni viel kuivemmaks ku niitä käytti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 21:45

höpö höpö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 22:17

Ehdottomasti,mutta en käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 15:13

Uskon! ja käytän vain parasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 11:04

ityse en käytä, kuin kaivovettä, mutta kyllä ne varmaankin ovat hyviä, ostaa sen sitten mistä jos siinä on paljon kaikkea aineita joita naama kaipaa...en myöskään ota aurinkoa, niin en käytä edes aurinkorasvoja tai kosteusrasvoja, joten luonon omin ehdoin vain..ja naururypyt senku n vain syvenee.. :)