Onko teillä kotona tiskikone vai tiskaatteko käsin ? Pelkäättekö myrkkyjä ?

Avainsanat: tiskaus tiskikone pesuaineiden myrkyt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 13:12

Tiskikone, joka tiskaa hiljaisemmin kuin minä, kuulemma.
Joskus tiskaan käsin joskus koneella, riippuu tiskin määrästä, 2-hengen taloudessa pitää joskus kerätä astioita kauan ennekuin saa koneellisen täyteen, ja kun ne kuiitenkin pitää huuhdella etteivät haisisi ja kuivuisi ruoantähteet, niin komsii-komsaa vedenkulutus.

Kysyjän kommentti

Välillä on helpottavaa, kun voi panna astiat koneeseen, eikä tarvitse heti ruoan päälle alkaa tiskata.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 12:45

Tiskikone,ei ehdittäs muuta tekemään kuin tiskaamaan jos pestäisiin käsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 13:25

Tiskikone tiskaa meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 14:07

Kyllä tiskikone saa tiskata meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 14:16

Kyllä meilläkin on astianpesukone,se on kultaakin kalliinpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.06.2009 - 14:33

On tiskikone ja osan pesin käsin. eikös ne pyri tekemään noista pesuaineista turvallisempia niin ihmisille kuin luonnollekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.06.2009 - 14:37

Tiskikone löytyypi, siltikin välillä tiskailen käsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.06.2009 - 16:19

En tee tiskikoneella mitään. Saisin kerätä kuukauden astioita, jotta saisin sen täyteen. Aikaa on käsitiskaukseenkin ihan riittävästi. Myrkkyjäkään en pelkää. Ei kai nuo käsitiskiaineet niin myrkyllisiä ole kuin konetiskiaineet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 18:38

Edellisessä asunnossa oli - käytin kerran puolessa vuodessa.
Nykyisessä ei ole - onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 19:10

Tiskikone pesee astiat. Käsin pesen kattilat, paistinpannut, uunivuokat ja salaattikulhon, eli kaikki isommat. Tiskiainetta tarvitsee molempiin. Koneessa varsinkin on niin hyvä huuhteluohjelma, että tuskin astioihin jää "myrkyjä".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 21:46

koneella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 22:18

Kone toimii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 10:52

kyllä on tiskikone. luueln että sitä ilman en kyllä tuli toimeen. no myrkkyjä niitä voi olla vaikka missä jos rupeaa ajattelemaan. en mietin myrkkyjä sen kummemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 15:34

Kaikki pesen koneella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 09:54

löytyy kyllä tiskikonekkin, mutta on jotain sellasii astioita mitä ei voi koneeseen laittaa, nii ne pestään sit vanhanaikaisesti eli käsin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 11:07

kaikki koneeseen vain ja lyhyt pesu, mutta kylä nyt huomaan , et ei ois kakkia kannattanut pestä koneessa, esm. vanhaa arabiaa oisin voinut pestä käsin ne ikäänkuin kulahtaneita , kun olen nekin konees tiskannut..