Onko flirttailu ok?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 19:13

Flirtti tai pari päivässä piristää kummasti =)
Vaarana tietysti on, että vastapuoli ottaa flirtin vakavasti ja odottaa jotain muuta tapahtuvaksi.
Mutta tämänkin uhalla, en aio lopettaa ;)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 12:26

Oi, minäkö flirttalisin ? Ei tulisi mieleenkään, ihan joskus kuitenkin saatan vahingossa...
Flirtti on ihan OK., jos se jää vain siihen. Jos se muuttuu 'iskemiseksi', niin silloin pitää olla oikeat pelisäännöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 12:28

En tiedä mitään kivempaa kuin flirttailu.. Okei, paikasta riippuu..ehkä hiukan katson missä olen... kai! =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 12:31

Juu kyllä se on ihan OK,mutta ei sitä enää tule harrastettua,töissä kyllä ennenvanhaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 13:24

On kyllä ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 13:26

Flirttailuhan on elämän suola!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 13:52

Ok se on , ja hauskaakin,
ellei hirttäydy väärässä paikassa flirtti-hihna päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.06.2009 - 14:32

Riippuu kumpi flirttailee. Jos ukko niin hyväksyttävää, mutta jos minä niin pieni flrttihän on aina paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.06.2009 - 14:38

On jos flirttailtavallekkin on ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 16:12

Onhan se ihan ok, kun sattuu sopivaan paikkaan ja aikaan ettei sillä ainakaan loukkaa ketään. Varattuna ihmisenä se jääkin sitten siihen, ei johda pidemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.06.2009 - 16:22

En harrasta kyseistä hommaa. Ikä suojelee jo minua. Mutta sopiihan se oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 21:50

ei ole.. antaa viestejä , joihin et ehkä pysty vastaamaan ja kun on kerran valintansa jo tehnyt kumppanin suhteen, miksi flirttailisn muille?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 22:19

Ehdottomasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 10:24

Eiköhän sitä pidä olla pilkettä silmäkulmassa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 13:38

en harrasta sellaista,olen huomannut monille siita pelkastaan harmia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 22:45

onhan se ihan hauskaa kunhan ymmärretään mitä ollaan tekemässä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 11:27

juups ;) mutta tuokin riemu jo unholaan jäänyttä elämää.... :( toivos hyvä elää.... ;)