Mikä vuodenajoista mielestäsi paras?

Itse tykkään kaikista tasapuolisesti.(meikäläisen kysymyksille ei riittävästi kategorioita napsussa...

Avainsanat: kevät kesä syksy talvi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 11:36

Kesä, kesä, kesä ja vieläkin kesä!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 11:18

Ihan ehdottomasti se joka on juuri käsillä (kulloinkin) ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 11:19

Kaikissa vuodenajoissa on omat parhaat puolensa mutta jostian syystä pidän syksystä (alkusyksy) kun sato valmistuu, luonto on värikäs jne.
Kevät on myös ihanaa aikaa mutta jää toiseksi syksyyn verarttuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 11:21

Kesä, tokana kevät, talvesta tykkään vähiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 11:48

Taitaa olla kesä. Perustelu:Kesällä ei tarvitse maksaa turhia uimahalli reissuja ja kesällä ei tarvii olla inhottavan kutisevissa villapaidoissa. Ja ei ole koulua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.06.2009 - 12:19

Tämä mitä tällä hetkellä elän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 12:31

Kesä on kyllä parasta aikaa, sitä odotan tulevaksi joka kevät. Usein se menee vain huomaamatta ohi, ja sitten onkin jo syksy. Nykyisin se ei harmita niin paljon, kun tietää, että toinen kesä odottaa kaukomailla. Talvessa on ikävää kylmyys ja pimeys. Siihen en totu koskaan. Talvi on kieltämättä kaunein vuodenaika, kun kaikki on valkoista. Varsinkin koskematon lumi järven jäällä ja metsässä sykähdyttää aina. Syksyssä on parasta värit. Pakkasenpurema vaahtera ja muuta ruskan värit kaunistavat vähäksi aikaa koko luonnon. Kevät taas valoisuutensa puolesta on kaunista aikaa. Jäät lähtevät ja järvi vapautuu liikkumaan. Kaikilla vuodenajoilla on hyvät puolensa, mutta kesä on sittenkin ykkönen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 12:39

Kesä ja syksy,silloin,kun metsästä alkaa löytyä rouskuja ja puolukoita,kevät on mielestäni liian raakaa ja armotonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 12:51

Kesä,harmi että se on vain niin lyhyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.06.2009 - 14:39

Kevät sekä kesä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 18:36

No kun harrastan tuota frisbeegolfia niin sitä on hieman vaikea heitellä talvella ja kesällä kun radoilla on aina turhaa porukkaa piknikillä.
Paras aika nakella kiekkoa on syksy kun korien juurella ei makaile yhtään nudistia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 19:34

Jokaisessa vuodenajassa on ne omat ihanat puolensa, mutta jos nyt joku pitää valita, niin se on kevät. Ihana katsella luonnon heräämistä pitkän talven jälkeen. On paljon hyviä tuoksuja ilmassa ja muuttolinnut palaavat "kotiin"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 22:21

Kaikki ajallaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 10:54

Kevät sekä kesä ovat minusta parhaimmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 15:38

Kesä paras, talvi tulee toisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 11:30

kyllä se on se mikä on menossa, mutta ehkä ihan hitusen nousee syys, kun saa marjat, sienet ja ruskan värit kokea ..no nuo poimia , mutta metsä on kyllä silloin kauneimmillaan...parhaimmillaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 10:10

kuhan tarkenee ja pääsee kulkemaan, se riittää ja liian lämpöseks ei ole vielä koskaan mennyt ...