Voittaako järki vihdoinkin? Kurkkudirektiivi poistuu heinäkuun alussa

www.hs.fi/politiikka/artikke...09#Scene_1

Avainsanat: kurkkudirektiivi järki eu-direktiiveissä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 12:37

Mitenkähän nyt käy ? Onko kaupassakin sitten kahden luokan kurkkuja ? Aikoinaan tässä meidän kylällä oli vielätoimiva kasvihuone, josta sai ostaa 2-luokan tomaatteja ja kurkkuja. Ne olivatkin maultaan paljon parempia kuin priimat. Ehkä se johtui siitä, että niitä ei lähdetty kuljettamaan kauas ja ne saivat kypsyä varressaan kypsäksi saakka. Minullakin on avomaan kurkkuja kasvamassa. Onneksi direktiivi poistettiin, sillä en ole varma, ovatko kurkkuni priimaa kypsyttyään. Jos niitä tulee paljon, aion mennä tuohon toriaukealle myymään.

Kysyjän kommentti

sinäpä sen sanoit, katsotaanpa tulevatko ne luokat takaisin ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 11:21

Paljon on tuosta direktiivistä hupia piisannutkin. hyvä kun poistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 12:00

Ovat todenneet, tai huomanneet muutenkin, että on järkevämpi hoitaa hieman isompia asioita.
Siinä nähdään että vääränlaisia ihmisiä on parlamenttiin päässyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.06.2009 - 12:18

Jo minä silloin aikanaan kun se tuli ajattelin että tuoko nyt sitten on se EU:n yksi tärkeistä tehtävistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 19:36

Hyvä että poistuu, ompahan ainakin yksi typerä direktiivi vähemmän.
Odotellaanhan mikä tulee tilalle =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 22:22

Syödään kurkkua,ei kerr0ta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 11:34

kyllä tuo direktiivi oli surkuhupaisa , miks se kurkun , porkkanan tai minkä tahansa maku muuttuu jos on käyrä eikä kankisuora..ihmetteli jo aikoinaan moista touhua..mut hyvä et sielläkin taholla on järjen käyttö sallittu ja saatu oikein ryhmä kasaan moista asiaa miettimään..... nauraa :) kun muuta ei voi..