Kuka jo polttanut nahkansa näillä helteillä?

Avainsanat: iho aurinko palaminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 09:20

On onni omistaa suomalaisena sellainen ihotyyppi joka ei kärvenny.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 25.06.2009 - 08:46

Ei ole ehtinyt vielä polttamaan kun ei ole oikein aurinkokaan ehtinyt porottamaan ja toivottavasti ei palakkaan. Viikonvaihteessa järvellä voi olla pieni pelko. Oikeanlaista rasvaa niin ei pala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.06.2009 - 09:53

Ihoni ei pala. Muuttuu vaan kauniin ruskeaksi. Olen nyt ihan ruskea. Rasvoja en käytä, kun en tarvitse. Taitaa olla minullakin se ihotyyppi, joka kestää aurinkoa hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 10:43

Ei pala meikäläisenkään nahka.Uv-säteilyn vuoksi käytän kuitenkin voiteita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 10:48

ei rasvoja, ei palovammoja, ei makoilua nakuna paisteessa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 11:17

Ei ole tapana polttaa itseään. Pohjarusketuskin on jo hankittuna ulkoamiseen malliin enkä pala kovin herkästi, rusketun nopeasti.
Toki ei ulkonaoloaikaakaan ole paljoa ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 14:03

En harrasta auringonpalvontaa, se mikä tarttuu liikkuessa ulkona, riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.06.2009 - 14:41

En ole, en koskaan pala suomen auringossa, en oikein ulkomaillakaan.
Kun sitä aurinkoa osaa ottaa viisaasti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 18:41

Olen paksunahkainen enkä grillaa itseäni rannoilla turhaan.
En ole vaikka naama on kuin neekerillä (siis tummahipiäisellä ihmisellä).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 18:47

Olen vaaleaa suomalaista "rotukansaa", sellaista hämäläis-savolaista mallia. Palaisin helposti, jos oleilisin yhtäkkiä auringossa pitkän aikaa. Mutta nyt minulla on edellisiä pohjia vielä jäljellä, etten ainakaan vielä ole palanut. Enkä jaksa tuossa auringossa niin kauan ollakaan. Huomenna menen laiturille makoilemaan, siellä jaksaa olla paremmin, kun tuulenvire pitää ilma viileämpänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 22:25

Läheltä liippaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 12:05

En omaksi yllätyksekseni onnistunut lastenleirillä isosena ollessani polttamaan itseäni, vaan ilokseni huomasin että olin ruskettunut vähän :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 15:15

En aio polttaa itseäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 10:01

valitettavasti ei ole ees päässy nauttii koko auringosta,kun on joutunut olee kaiken aikaa sisällä,kun on näet sisä työ. ja sen verran pitkää päivää on joutunut tekee, että eipä siitä auringosta enää mitään haittaa ole ollut:(..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 19:09

olen jaloista ;D mutta en kauheen pahasti