Jokos napsulaiset ovat tehneet löytöjä alennusmyynneistä?

Itse hamstrasin kovaa vauhtia kasvavalle lapselleni ison muovipussillisen vaatteita syksyä varten ja olen oikein tyytyväinen, kun sain laatuvaatteita todella edullisesti.

Avainsanat: alennusmyynti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 09:21

En jaksa harrastaa ale-myyntejä. Ostan sit kun tarve on, oli se alessa tai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 25.06.2009 - 08:44

Minä löydän pitkin talvea niitä löytöjä, mutta tiistaina löysin sopivat bikinit - 30%.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 09:00

Töräytin Helsinkiin mutta en löytänyt Ruoholahen suunnasta Stockmannin Q-parkkiin uudesta tunnelista ajaen vaikka mainostavat sitä. Jouduin Forumin parkkiin ja Stockmannin vintillä kävin ryyppäämässä kupin kahvia ja kotia kohti.
(Kahvi ei tainnut olla alennuksella sen verran hinnakas oli).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 10:49

eipä ole ollut asioita kaupoille, ehdointahdoin en 'löytöretkille' lähde ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 12:20

Olin matkalla Etelä-Suomesta Pirkanmaalle tässä pari viikkoa sitten, ja tapani mukaan pysähdyin 'lempikauppaani' Hattulan Penkolaan. Siellä olikin 50% kaikki tuotteet, joten suunnitelmani mukainen ostos olikin todella halpaa. Ostin pääasiassa 90 cm lastenvaatteita. Muissa alennusmyynneissä en ole aikonut käydä. Tuntuu siltä, niinkuin kaikkea olisi jo liikaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.06.2009 - 14:41

Kyllä sitä yhdet mustat housut on tullut ostettua alennuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 19:40

En harrasta alennusmyyntejä. Hullunmyllyä, hermot vain menee !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 22:25

en käy aleissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 14:55

En myös itsekään käy Aleissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 10:03

JUU!!! ehdin peräti kerran käymään viime viikolla pika käynnin ja mukaan sattui muutamat caprit ja mekko ja muutama toppi...kenkiä yritin katella, mut ei löytyny sopivia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 11:58

laukkufriikkinä löysin taas ihqun kassin keskisen nahkapuodista, vaikka olin jo sanonut isänällekin et nyt en kassia osta, mut kun taas lähti veska matkaan....en kertakaikkiaan pääse laukkukaupasta tai mistään muustakaan kaupasta ulos , et ei ois jotain veskaa kainalos...ens kerralla ei yhtään veskoi lupaan tai sit perun jo ennenkuin olen luvannutkaan...juu ja tuokin oli alemyynnis niin oli ihan pakko ostaa, kun halval sai...