Täällä Virossa on nyt Juhannuskin ohitse ja olin oikeissa maalaisjuhlissa, jotka olivat hyvinkin mielenkiintoiset ............

Alussa oli ohjelmaa ja kansantanssi esityksiä, sekä erilaisia kilpailuja ja tietysti kokko ja lopussa tanssia joka jatkui aamu viiteen.
Kansa oli riemuisaa ja pitopaikalla oli myöskin keinu jossa lapset keinuivaat innokkaasti.
Laitan kuvia kunhan ehdin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 00:14

Laulettiinko Heikin häät ? Kooga käägä niiete. Kui on kosja käima pantud koga kääga niiete. Virossa osaavat laulaa ja pitää hauskaa.
Osaatko puhua viroa ? Se on sitten hauska kieli !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 00:09

Älä sitten turhia sensuroi. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 06:48

Virolaiset osaavat pitää hauskaa ja ovat ystävällisiä ja iloisia.
Varmaankin oli hauskat juhlat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 08:16

Tallinnaan olivat 23 pvä uuden patsaan paljastaneet. Olisko ollut Vapauden patsas, 1922 poistetun Pietari Suuren patsaan paikalle. Eikö siellä "aatto juhlista jaloin" tapahtumaa tunnetakkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 08:34

Voi oisinpa saanut olla mukana....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.06.2009 - 08:43

Nyt sitten on sekin hauskuus teidänkin puolella pidetty. Vuosi kun vartutaan niin saadaan taas nauttia keskikesänjuhlasta. Tähäänhän on se oikea juhannuspäivä. Ja juhannusruusut kukkii parhaillaan meidän pihassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.06.2009 - 09:58

Se on nyt sinunkin kohdaltasi ohi tuo juhannus. Ja sinua taisivat vielä ilmatkin suosia paremmin kuin meitä muita viime viikon vaihteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.06.2009 - 14:42

Miekin tahdon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 10:40

Baltian maissa viwtetään juhannusjuhlia "vanhaan malliin". Tuli kiinnostus Liettuan vastaaviin juhliin mutta eipä löytynyt lentoja ja hotellitkin oli vähissä, ne hyvät.
Myös Ruotsissa vietetään hulppeita perinteisiä juhannusjuhlia, tai on ainakin vietetty, Gotlannissa olen ollut sellaisissa mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.07.2009 - 01:37

Harmi ettei ollut tilaisuutta tulla ihmettelemään, mutta katsotaan sitten ensi Jussina tilannetta uudestaan ...