Aikanaan oli kysymys Reikistä ja nyt olen saanut kaksikertaa täydellisen käsittelyn ja suosittelen sitä lämpimästi, ainakin minä .

Minulle oli siitä paljon apua ja suosittelen lämpimästi kokeilemaan ,jos teillä on vaivoja mistä haluatte päästä eroon!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 00:06

Reikille kuin akupunktiollekin - ainakin perinteiselle - on yhteistä se, että niissä hahmotetaan ihminen energiajärjestelmänä. Molemmat menetelmät hoitavat ihmisen kokonaisuutta, eivät vain pelkkiä oireita vaan myös niiden syitä. Niiden metodeissa on toki suuriakin eroja.
Monista muista täydentävistä hoitomenetelmistä Reiki eroaa ehkä juuri helppoutensa ja yksinkertaisuutensa vuoksi. Jo viikonloppukurssi riittää siihen, että kurssilainen voi hoitaa itseään ja muita Reikin eheyttävällä energialla. Reikin ydin ja tärkeä ominaislaatu parantamismenetelmänä on kurssilla saatavissa "virityksissä". Juuri näissä Reiki-opettajan kanavoimissa pienissä initiaatioissa, kurssilaisen energiajärjestelmä puhdistuu ja avautuu Reiki-energian kanavaksi.

Kysyjän kommentti

Niinhän se on ja menen itsekin sinne kurssille kunhan sattuu kohdalle!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 00:01

Auttaako se nettiriippuvuuteen?
Ostin näet uuden koneen ja alkaa näyttää pahalta, että se on huomisessa mökkikuormassa. =)
Itse olen pitänyt akupunktiosta. Varsinkin sellaisesta, jossa neuloja pyöritetään tämän tuosta. Sekin tuntuu, jos hoitaja pitää vain kiinni neulasta. Kuulemma Chi-energiaa. Ostin muuten kaverilta moksapuikkoja ja neuloja itsehoitoon, mutta jostain syystä ovat jääneet käyttämättä.
Joskus on tullut oltua oikeasti kipeä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 08:36

Minulle reikihoitaja sanoi, että olen huono ottamaan vastamaan ulkopuolelta annettavaa energiaa. vaan ei osannut tarkemmin asiaa selittää. olikohan vika hänessä vai minussa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.06.2009 - 08:41

Hyvä että sinä olet saanut siitä apua.
Toiset ovat vastaanottavaisempia kuin toiset, ei auta varmastikaan ihan kaikille. Itselleni on kokeiltu joskus akupunktiota jolla ei ollut mitään vaikutusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 12:00

suosittelen myöskin minä....aivan taivaallinen fiilis sen jälkeen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 10:18

pistetään mieleen jos sattuisi vaivoja tulemaan ...