Mitä tarkoittaa, kun sanotaan: Mennään "norskille"?

Lisätty: 24.06.2009 - 23:39

Voi sitä harrastaa myös Norjassa, mutta Suomessa se on paljon hauskempaa. Voit lisäksi harrastaa sitä päivällä ja yöllä. Sanoisin, että yöllä "fiilarit" on parhaat.

Lisätty: 25.06.2009 - 12:08

KISS ME:llä ihania ajatuksia mielessä? : )

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.06.2009 - 10:43

Norjanharmaata koiraa kutsutaan myäs norskiksi... Toivottavasti et yöllä hyvillä fiilareilla mene niihin...??? =)

Kysyjän kommentti

http://personal.inet.fi/luonto/echo/images/jj_14.jpg

Sellainen on muuten hyvä sähkömies joka pystyy tekemään hyviä johtopäätöksiä. ... ja saa niistä parhaat fiilarit.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.06.2009 - 23:33

Norjalaiselle firmalle töihin.
Sanoit tuossa äsken jotain eväiden kanssa norskille menosta, joten voihan se sitten tarkoittaa vaikka Norjan tuntureita ja vuonoja?
Norjalaista metsäkissaa kutsutaan myös norskiksi.
Norssin pyyntiin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 01:14

jos sormesi lipesi ja aioitkin kirjoitaa "notskille", niin nuotiollahan tulee käytyä tuhka tiheään ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 04:26

Veikkaisin:
röökille, tupakalle,sätkälle, spaddulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 08:29

Varmaan on kyse tupakoinnista, eikö North ole jokin tupakkamerkki. Norjalaiset ei liity tähän mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.06.2009 - 08:35

Helsingin normaalilyseoon paitsi että se olisi pitänyt kirjoittaa norssille jos se olisi ollut se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 11:01

Meidän perheessä se tarkoittaa sitä, että soudetaan tuon ikkunasta näkyvän rajajoen yli Norjan puolen hiekkasärkälle . Sen särkän ja rannan välissä on kiva matalahko tyyni poukama, jossa vesi on lämpimämpää kuin muualla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.06.2009 - 14:43

Tupakille?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 22:34

torille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 10:09

norjalaista metsäkissaa kutsutaan myöskin norskiksi, mut miten sen sit voi ymmärtää jos sanoo: "mennään norjalaiselle metsäkissalle..";) hihih.:D...mutta,kai se sit viittaa tupakointiin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2009 - 12:04

avotulille ajattelin eli nuotiolle meno tulimieleen, mutta myöskin jos meille tulet kylään ja sanot et mennään katsoo norskii, eli punapää onnia joka on norjalainenmetssäkissa....tai sit ihan vain nortille....