Teettekö usein eväsretkiä luontoon?

marja ja sieniretket tehdään eväitten kanssa meillä.

Avainsanat: eväät retki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.06.2009 - 22:17

Olen tehnyt paljonkin sellaisia retkiä vuosien saatossa. Sieniretkillä oli aina eväät mukana. Olin kenen matkassa tahansa. Kuuluu kait meidän suvun perinteihin.

Kysyjän kommentti

Eväsretket ovat mukavia luonnonhelmassa,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.06.2009 - 21:51

Jos järvi lasketaan luonnoksi, niin joka päivä kun olemme mökillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.06.2009 - 21:56

Ei ole tullut sellaista harrastettua kuin kerran yhteen saareen rantautuessamme kalareissulla. Yleensä eväät syödään veneessä samalla kohoa vahtien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 22:38

Kun muksut oli pieniä, niin tehtiin useinkin näit retkii; sienestään, marjastaan, yms. Silloin piti tehdä eväsleivät valmiiks, kahvia termariin, muksuille mehua toiseen termariin, ja kyllähän ne siellä luonnossa maistuvatten kovan uurastuksen jälkeen tai sitten vaikkapa läheiselle pikkuriikkiselle saarelle soutupaattiretki, jolloin myös makkarat matkassa, jotka sitten notskilla paistettiin, kun oli onkitettu jonkun aikaa... oi niitä aikoja....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 23:20

Kun olin nuorempi teimme silloin. Nykyään käyskentelen muutaman tunnin lenkkejä ilman eväitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 23:28

Sieniretkiä tullut tehtyä satoja. Veneretket hyvällä ilmalla ovat myös ok. Myös "norskille" on joskus pitänyt lähteä luontoretkelle eväiden kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 01:15

enempi vesiä pitkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 08:29

En koskaan. Veneelle varataan aina eväskori mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 12:03

Aikuisena ei ole kokemusta eväsretkistä, teini-iässä ja lapsena kylläkin.
Jossain ulkomailla tulee joskus osallistuttua ryhmäreissulle jossa on barbeque mutta se on vähän erilainen kuin mitä aloittaja tarkoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.06.2009 - 14:43

Ennen juu, nykyään hieman jäänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 22:34

Joka päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 14:47

En.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 14:41

En kylläkään nykyään harrasta tämmöistä. pienenä tuli tehtyä eväsretkiä luontoon.