Miten vietätte hellepäivät? Suomessa on tilastojen mukaan noin 10 hellepv kesässä... Minä nautin niistä ulkona, jos mahdollista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 24.06.2009 - 21:54

Annan yleensä maan vetovoiman kutsua joka piharakennuksen nurkalla tai laiturilla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.06.2009 - 21:46

Jos vain on mahdollista,vietän sen kaulaani myöten saimaassa ja välillä eväitä syöden ja kahvia juoden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 21:49

Veneellä, penkki vaakasuoraan asetettuna.
Ankkurissa aurinkoon päin ja kylmälaukku käden ulottuvilla.
Kamera valmiina järvihirviön tai muiden eläimien varalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.06.2009 - 22:01

Kyllä silloin järvi kutsuu. Tänäänkin olen lionnut järvessä monta kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 23:10

Mökille, veneilemään, uimaan, saunomaan, ......

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.06.2009 - 14:44

Ulkoilen mahdollisimman paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 22:35

Ulkona ja taidenäyttelyissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 10:12

tällähetkellä kaikki hellepäivät on valitettavasti menny ihan töiden merkeissä eli siis sisällä, vaikka oisin niiiiiiiin mielelläni jossain rannalla, nauttien kylmästä juotavasta, uimisesta ja auringosta. mutta ei voi mittää, mutta, jospa pääsen vielä nauttii ja nuokin tilastot olis joskus hakoteillä;) ja olis enmmänkin helle päiviä, vaikka tänä kesänä :D