Syötkö karkkeja,mitkä on parhaita mielestäsi?

Minä joskus sorrun irtokarkkeihin,kuten eilen kaupassa käydessäni.

Avainsanat: irtokarkit irtokarkit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.06.2009 - 12:07

Kohta on kulunut itellä puoli vuotta ilman karkkeja, sitä ennen suklaata meni enemmän kuin laki sallii, eniten maraboun minttukrokanttia.

Kysyjän kommentti

Hyvä,että olet päässyt irti karkeista,minun on niitä joskus saatava,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.06.2009 - 21:26

tosi vähän.. jos ostan niin Omar kermakaramellejä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 21:27

Syön kaikki mustat tyttären pusseista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 21:41

Neekerinpusuja, jos nätit tytöt tarjoilee?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.06.2009 - 21:53

En oikein ole karkkien ystävä mutta sitten kun syön niin salmiakkikarkit ovat ehdoton ykkönen, kuten koirallemmekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 23:52

Mikäli sorrun kauppareissullani Haribo-rasiaan, niin syön siitä kaikki vähänkin lakritsiin viittaavat. Ja nopeasti. Yleensä en kuitenkaan osta itselleni karkkeja. Paitsi poikkeustapauksissa. Ja niitäkin on. Mikäli joku muu ostaa itselleen karkkeja, niin huono tapani on rohmuta itselleni kaikki hyvät. Hyi minua !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 01:17

jos tummaa suklaata ei lasketa karkiksi niin sitten suosikkeihin jää vaan lakut ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 08:32

Pandan kaikki lakupussit, eityisesti ne uutuudet, joissa suklakuorrutus. Ostan ja syön vain niitä äärimmäisen harvoin niiden verenpainetta kohottavan vaikutuksen vuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 11:55

En syö, lähes kaikissa on itselleni kiellettyjä aineita eli joko laktoosia tai gluteenia ja huonoimmissa tapauksissa molempia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.06.2009 - 14:44

En enää nykyään lainkaan, ei maistu.
Salmiakit lemppareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 22:39

Parhaat on jo syöty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 14:48

Syön, ja salmiakkia paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2009 - 10:40

En syö, rohmuan
kaikki käy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 23:46

No pari kertaa vuodessa sitä bountyä.
Kookos sisältöinen sulkaapatukka.