kuinka paljon ajokortti maksaa

Avainsanat: ajo kortti=kortti jonka avulla saat ajaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.06.2009 - 19:18

tällä hetkellä perushinta lienee reilun tonnin (1079€)

www.easydriver.fi/kurssit/li...nkiloauto/

silloin kun sinä pääset selaisen suorittamaan, se varmaan maksaa jotain ihan muuta ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.06.2009 - 18:44

Kyllä se 11 vuotiaalle maksaa tosi paljon ja jos vielä joutuu ratsiassa syyllistymään virkavallan lahjontaan.
En muista mitä kuorma-auton ammattiajokartti maksoi Suomen Armeijassa 1962.
Mutta minkä ajokortista mahtaakaan olla kysymys? Tietokaneen ajokortin taitaa saada ilimaseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 19:04

Eipä ole kortin hinnasta aavistustakaan,mutta uskoisin,että paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.06.2009 - 19:53

Nämä hinnat eivät ole enää silloin voimassa kun sinä sitä olet ajamassa. Mopokorttihan se sinulla on muutaman vuoden päästä edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 20:46

thaimaalainen ajokortti maksaa 4e kpl

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.06.2009 - 22:13

Tiedän, että kallista on. Tuo vähäviisaan arvio saattaa olla aika oikea. Mutta totta, muutaman vuoden päästä hinta voi olla jo tuplaantunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 00:13

Ajokortin hinta nousee
julkaistu 08.05. klo 14:55, päivitetty 08.05. klo 16:49

Ajokortin hankkimisen kustannukset nousevat. Ajo-opetuksen hinta nousee jopa 400 euroa. Hintojen nousun syynä on vuoden 2013 alussa tehtävä ajokorttilainsäädännön uudistus.
Ajokortin hinta oli tehdyssä tutkimuksessa tällä hetkellä välillä 1 492-1 803 euroa. B-Ajokortti on kalliimpi. B-kortti maksoi keskimäärin 1 632 euroa.

Tietokoneen ajokortin saat halvemmalla ja voit hankkia sen jo nyt laillisesti.