No niin, nyt kaikki innokkaat miehet polskimaan Malmön uimahalleihin ja bongailemaan..mitä?

Avainsanat: uiminen halli naapuri maa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.06.2009 - 22:32

Miehille tiedoksi!
On monta kivaa paikkaa, missä voisit iskeä naisen. Puisto, kahvila, elokuvateatteri......puoli alastomana uimahallissa.... EI ole yksi niistä paikoista.
Naiset menevät tuonne osastolle rentoutumaan. Rentoutumisen saavutus on kaukana, kun joku kikelo heebo päättää ottaa tilanteen haltuunsa ja vetää small talkia siinä vieressä. Ymmärrän, että tuo tilanne saattaa näyttää hyvältä päässäsi, mutta todellisuudessa nainen 99,9% todennäköisyydellä ärtyy sinuun.
Fantasiasi voisi toimia, jos olisit unelmien adonis veistoksellisella vartalolla ja jättimäisellä vehkeellä varustettuna, mutta et todennäköisesti ole. Naiset tunnetusti mittaa joka sentin. Lisäksi naisilla on salaisia aseita hallussaan, kuten aurinkolasit, jotka ovat todellisuudessa läpivalaisevat röntgenlasit.
Toki on tuo minimaalinen todennäköisyys, että löydät sinun kanssasi samalla tavalla ajattelevan naisen, joka suorastaan odottaa, että mies tulisi flirttailemaan siellä. Mutta se on niin epätodennäköistä, että sinuna jättäisin naiset rauhaan, ja pitäisin katseet muualla.
Minun mielestäni ei ole yhtään pahasta, jos näkee naisen kauneuden päästä varpaisiin...
Ajatuksethan tuolla täytyy pitää aisoissa, koska muuten täytyy vain istua kumarassa.. :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.06.2009 - 18:20

Saa tuolla Helsingissä Yrjönkadun uimahallissa uida tappi paljaana tasapuolisuuden nimissä?
Maspalomasissa on nakuranta jossa vanhat norsunnahkaiset ämmät näyttelee sulojaan. Ei paljon mieltä ylennä niiden näkeminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 18:50

Bara Bröst -liike voittanut Malmössä.
(Mutta eikös tuo Yrjönkadun uimahalli ole vähän kyseenalainen paikka, jos juttuihin on uskominen. )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 19:01

Tottakai silmät liikkuu ylhäältä alaspäin ja eikun juttelemaa. llmoja pidelly jne.

Lähteet:
Perusjuntti?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 19:12

Niin nythän siellä saa uida tissit paljaana,miehistä se on varmaan mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 19:16

Kyllä Ruotsissa onkin elo pidemmällä ja vapaus vielä pidemmällä !!!!!!!!!!!
Kaiken aikaa Suomessa ollaan jäljessä!
Maspalomasissahan ne kulkee retkut roikkuen jha paikkoja on paljon muuallakin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 19:29

tavatonta jutussa ei ole muuta kuin se, ketkä kyseisen asian ajoivat läpi (feministit tasa-arvon nimissä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.06.2009 - 20:02

Piti ihan käydä lehdestä etsimässä mistä puhutaan.
Ainoa mitä miehet siellä bongailevat on alasvalahtaneita uikkareitaan kun jossain vaiheessa pörhistävät rintaansa, vetävät vatsansa sisään ja hups...
Onhan siinä sitten naisillekin bongattavaa kun paljaat istumalihakset vilahtelevat sukellusasennossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 20:22

Kellukkeet on nyt IN. ( uimahallissakin )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2009 - 12:09

yläosattomia