Taposta tuomittu vanki karkasi Lappeenrannassa!?

Siellä päin asujat tarkkana.
www.mtv3.fi/uutiset/rikos.sh.../06/904506

Lisätty: 24.06.2009 - 17:32

haihtui kuin savuna ilmaan
www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=1703650

Avainsanat: vankikarkuri konnunsuo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.06.2009 - 14:33

Karkasi liikennevaloissa. Taas yksi esimerkki siitä, miten liikennevalot vaikuttavat turvallisuuteen ;)

Lisätty: 24.06.2009 - 20:22

Saatu jo kiinni Lauritsalassa.

Kysyjän kommentti

Niin liikennevaloissa tapahuu moni peräänajokin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.06.2009 - 14:55

Joo, tuo oli se professorin surmaaja. Ei sääsät ketään jos kohadalle sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 16:07

Meillä päin nähty tänään alaston mies tien varressa, hoitaja ei tunnistanut. Mut ei varmaan ko. mies, ei ois ehtinyt tänne saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 17:43

Nauttinee kesästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 18:34

nii karkas me oltiin menossa rantaan Smarketin kautta ja poliisit juoksi pihoissa ja helikopteri lentelee ilmassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 19:21

Timppa ole varovainen siellä Lappeenrannassa!
Kyllä nuo aina karkailee, mutta monasti loppuu reissu lyhyeen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.06.2009 - 21:10

Eiköhän tuo kohta ole jo takaisin kaltereiden takana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.06.2009 - 21:58

Tuossahan tuo helikopteri pörräsi yläpuolella edestakaisin pienellä alueella. Seiskan uutiset kuuntelin viimeksi, ei vielä silloin oltu saatu kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 00:31

Professorin surmaajan pako päättyi
24.06.2009 19:44, päivitetty 24.06. 23:41

Vartijoiltaan karannut vanki löytyi keskiviikkoiltana Lappeenrannan Lauritsalan aseman läheisyydestä parakin alta.

Poliisin koirapartio sai Mika-Martti Zukovin yleisövihjeiden perusteella kiinni kello 19:n jälkeen. Kiinniotto sujui rauhallisesti, kertoi komisario Ari Järveläinen Lappeenrannan poliisista.

- Löytöpaikka ja pakopaikka ovat samaa Lauritsalan kaupunginosaa. Näiden paikkojen väliä ei ole linnuntietä kuin muutama sata metriä. Hän on pyörinyt koko päivän jossain siinä lähistöllä. Tämä viittaisi siihen, että hänellä ei ole ollut apureita, Järveläinen kertoi.

Zukov kuljetettiin illalla Lappeenrannan poliisivankilaan. Hänen kuulustelunsa alkavat torstaiaamuna.