Onko jo jossain päin Suomea ollut tänään ukonilmaa? tällä on vain tummia pilviä taivaalla.

Avainsanat: millaista ilmaa on tänään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.06.2009 - 20:13

Lämmin päivä on ollut +25. Nyt illasta tulee ainakin mustia pilviä,saattaa alkaa satamaan. Vieläkin +20 ja hautovaa..

Kysyjän kommentti

KIITOS PARHAASTA VASTAUKSESTA.nyt oli tosi vaikeeta valita kun oli paljon hyviä vastauksia. KIITOS MYÖS MUILLE NAPSULAISILLE NOISTA HYVISTÄ VASTAUKSISTA.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.06.2009 - 13:30

Eilen aikamoisesti jyristeli ukkonen Seinäjoella ja myöhemmin sadekuuro vei mennessään.
Tänään taas hautova helle.Upea sää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.06.2009 - 13:39

No ukkosta ei ole kyllä vielä näkynyt. Voisi kyllä hyvin tullakkin tänään, säästä päätellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 13:48

Ei ole, aurinko on paistanut koko päivän. Rannikolla ei ole ukkosia kovin helposti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 14:01

Aurinko paistanut täydeltä terältä koko aamupäivän (hesa), nyt tuli muutamii kumpupilvii, mikä ihan hyvä, koska aittelin hakee tuo ruohonleikkurin ja pistää nurmen matalaks, ja pestä takapihan ruokailupaikan vesiletkul, ehtii vielä kuivaa tällases sääs...:) Teksti-tv:n lämpötiloja just äsken kattelin (s.411-412-413), ja siellä näytti, jot jossain Jyväskylän suunnal satelis ja aika hauska jutska; Koski T1:ssä näytti olevan -51.2, eli Suomes aika harvinaista, noinkin paljon pakkast keskel kesää:=D

Lisätty: 24.06.2009 - 22:07

Ihan nielenkiinnosta nimim. welsgorgi fani, missäs päin Helsinkii oli tuo myrsky, hmmmmm??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 14:01

No tuossa just meni etelän kautta ohi ukkosrintama. Muutamia pisarioita päästeli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 14:18

Ei täällä Kalajoella ainakaan, ilma on mitä parhain, aurinko paistaa ja lämmintä on :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.06.2009 - 14:31

Etelä-Savossa satelee ja ukkostelee. Savonlinnasta tullessani ennen Rantasalmea tuli vettä ja lämpötila oli vain 16. Nyt täällä meillä aurinko paistaa mutta oli täältäkin mennyt runsas kuuro yli. Tiedän siitä että räystässaavi oli aika vajaa ja nyt se on piripintaan ja ylikin on mennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 14:38

Sadesumma on 0 mm Raaseriporissa. Katso katsosta niin et tarvitse kysellä.
www.raasepori.fi/ajankohtais...aseporissa

Tästä linkki suosikkeihin www.harvestservice.com/ukkos...utkat.html
Niin näette sateet ja salamat, kyselemättä. Minulle on opettu ettei uteliaisuus kuulu sivistykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 14:50

Vielä ei ole ukkosta näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 15:05

eteläranalla aurinko senkun paistaa ja vääntää hellettä, ukkosista ei tietoakaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 15:37

uuraisilla oli hiukan jyrissyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 16:09

Pohjois-Savossa täällä just meitin kohalla vaan härnäilee. Aurinko enimmäkseen paistanut, muutamia jyrähdyksiä on vain kuulunut ja hieman ripauttanut vettä kukilleni, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 16:25

Pohjois-Karjalassa satoi aamupäivällä, iltapäivällä aurinkoa ja nyt taas sateen uhka.
Ukkosta ei ainakaan vielä ilmassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 17:43

On

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 18:35

jep helsingissä oli oikee kunnon myrsky

Lisätty: 24.06.2009 - 22:27

joo sori tuli pikku virhe

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 19:59

Etelä-karjalassa tummia pilviä,mutta ei vielä ainankaan jyrise,muuten oli aika mukava ranta ilma,naama taisi kärähtää,polttaa ainankin siihen malliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 00:33

Puolipilvistä ja aurinkoinen päivä. Eilinen siis oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 08:36

Eilen täällä Joutsassa oli myös ukkosta ja vesisadetta. Aamusta rupesi jo mustanpuhuvia pilviä kasaantumaan taivaalle.