Mitä on charmi ja kuinka sitä voi kehittää?

Avainsanat: charmi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.06.2009 - 14:08

Niinhän se on, luontaista viehätysvoimaa. Mutta voit opetella olemaan avulias ja ystävällinen, huomioi vierelläsi olevat ihmiset, ole kiinnostunut heistä ja kysele heidän kuulumisiaan. Opettele Small Talk; hyvä perussääntö; ihmisellä on kaksi korvaa ja yksi suu; kuuntele kaksi kertaa enemmän kuin puhut!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.06.2009 - 13:26

Charmi on luontaista viehätysvoimaa, itselläni sitä ei juurikaan ole.

Lähteet:
www.mtv3.fi/helmi/kauneus/ar...kokemuksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 14:03

Charmi on nimenomaan luontaista viehätysvoimaa eikä sitä voi oppia. On myötäsyntyistä.Ei lökäpöksytaviksesta charmikasta herraa saa millään!
Charmia omaava henkilö on myös persoonallisuus.

Lisätty: 24.06.2009 - 15:00

Esim. Tauno Palossa oli charmia... kehittäkääpä siis siis itsestänne hänen kopio! Ei onnistu. Pidän edelleen kiinni luontaisesta ominaisuudesta.
Kun cahrmikas henkilö tulee huoneeseen, ottaa hän tialn itselleen välittömästi. Sitä ei myöskään voi opetella, siihen tarvitaan luontaista karismaa.
Vrt. porvariston hillitty charmi... tunnettu käsite.

Lähteet:
lumovoima

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.06.2009 - 14:51

Kuten edelläolijat jo ehtivätkin sinua valistamaan, samoin ajattelen minäkin. Mutta voi sitä hio opettelemalla hyvät käytöstavat, käyttäytyä sivistyneesi ja noudattaa vielä tuota Nöppiksen antamaa neuvoa joka erittäin hyvä sen kuuntelun suhteen. Ja kuuntele loppuun asti ennenkuin vastaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 14:54

Luontainen viehätysvoima, vaikea kehittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 15:05

Karismaa ,charmia, säkenöivää viehätysvoimaa., luonnetta ja persoonallisuutta.
Keskustelutaitoinen, ei mikään hölösuu eikä turhan jauhaja vitsiniekka.

Naamasta ei ole monta velliä keitetty,
joten olisi ulkomuotosi vaikka kuinka karu, sinussa olisi se jokin, löisit laudalta kaikki kiiltokuvapojat, joilta puuttuisi se luontaiinen viehätysvoima ja käytös.

Lisätty: 24.06.2009 - 15:31

lisäys charmista:
pari pikkupoikaa (veljekset ilmeisesti ), toinen alle 10 ja toinen vähän yli, kävivät rinkittämässä ovikelloa, olivat kohteliaita ja selväsanaisia charmikkaan miehen alkuja, he myivät Seinäjoen Maila-Jussien arpoja, saivat peräti 2-kaupaksi juuri hyvän käytöksensä ansiosta. Katsoivat silmiin eivätkä nurkkia pitkin, osasivat keskustella.
Toivottivat vielä hyvää päivänjatkoa lähtiessään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 15:16

Kauneus on katsojan silmissä. Tämä pitää paikkansa charminkin kohdalla. Joku ihminen pitää toista puoleensavetävänä ja charmikkaana, toinen taas ei.

www.mtv3.fi/helmi/kauneus/ar...kokemuksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 17:16

Vuosien saatossa tulee tai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 23:38

Opettelemalla käytöstapoja. Hyvä kello kauas kuuluu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2009 - 08:36

tuolla jo paljon siitä kertoivatkin, mutta hyvällä, kohteliaalla käytöksellä sekä kauniisti puhumalla ( ei rivouksia eikä kirosanoja ) voit lisätä carmiasi, ja tietty pukeutumiseen kannattaa satsata...no niin etkös sitten kelpaakkin akkametsäänkin... :)