onko kellään teistä welsgorgeja ne on tosi söpöjä meijän yks kuoli just se oli 9v mut nyt meil on sen pennun pentu ja sit on 15v

Lisätty: 24.06.2009 - 10:23

narttu se on kauheen vanha eikä jaksa enää kauan

Avainsanat: welsgorgi=koira rotu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.06.2009 - 10:48

:) Ei ole kyl niitä mut muita koirii on ja pidän niistä hyvän huolen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.06.2009 - 10:30

Jos minulla olisi mahdollisuus pitää koiraa,se olisi juuri tämän rodun edustaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 12:17

Ompa ikävä uutinen jos olet vasta koirasi menettänyt.kyllä se 15 vuotias on jo vanha koira onneksi on elänyt niin pitkän elämän. nauti korastasi vielä siitä niin paljon kun se vielä elää. on kuitenkin että sulle jää kuitenkin yksi koira. on kauhean surullista menettää jokin koti eläin. kun sitä ei enää takaisin saa. mutta onneksi on hyviä muistoja myös menneestä eläimestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.06.2009 - 14:40

Jokaiselle oma koira on rakkain ja tärkein. Surullista että yksi poistui luotasi mutta onhan se pentu jota varmasti rakastat yhtä paljon ja se vanhuskin siinä vielä. Rapsuttele ja hali kovasti, silläkin on varmasti ikävä kaveria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 14:55

Otan osaa suruusi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.07.2009 - 09:59

piti oikein luntata netistä mistä puhutaan, kivan näköinen veijjari, jos vielä koiria pitäisin niin miks ei ...