Onko pakastimesi hyötykäytössä vai ongelmajätteiden pitkäaikaisvarastointipaikka?

Avainsanat: pakastin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.06.2009 - 12:37

Tätä sanaa mä oonkin hakenu tolle meitin pikkuruiselle pakastimellemme:
'ongelmajätteiden' pitkäaikaisvarastointipaikka, sitä se just on; halvalla saa kuin Vileeni ja eikun pakastimeen nämät tuotteet ja kas kun meet sielt sit ottamaan joskus puolen vuoden päästä just tätä tuotetta; juu olihan siel sitä savulohta, just niin olikii, mut menny vanhaks, käääääk! :(
Nappitermi sulla täytyyp sanoa ja kunnostautua tällä saralla, jotta kun seuraavan kerran Napsus tätä kysellään, niin ois täälkii sit puhdas ja pulmunen omatunto vastata toisin, hih...

Lähteet:
karvaat muistot

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 24.06.2009 - 09:00

Kaikki neljä on hyötykäytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 09:00

minun pakastin on hyoty kaytossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 09:17

hyötykäytössä ja nopea vaihtuvuus tuotteilla mitä siellä kulloinkin on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 09:17

Hyötykäytössä on, jos muutamaa viimekesäistä mansikkarasiaa ei lasketa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 09:19

joitain pitkäaikais asukkeja siellä on, mutta arvatenkin noin kaksi kolmaosaa on nopeassa kierrossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 09:39

on ihan hyötykäytössä ne kaksi joita on meillä..ja kohtaa se taas täyttyy , kun saadaan marjat , sienet ym syksyn sadot sinne säilöön...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 10:07

Ei siellä mitään ongelmajätteitä pitäisi ainakaan olla. Kaikenlaista muuta 'UFOa' on kyllä kerääntynyt. Marjoja ja hilloja on vaikka minkälaisia. En todellakaan tiedä, mitä siellä pohjalla vielä on. Hyvä että on . Ei tarvitse aina lähteä kaupasta hakemaan kaikkea ruokatarviketta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 10:29

hyöty käytössä pidän siellä jäätelöitä ja kaiken maailman syötäviä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 10:38

Pakastimeni on pakasteita varten,eli hyötykäytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 12:11

Kaupungissa meillä ei edes ole pakastinta, pärjäämme jääkaapin isohkolla pakastinlokerolla. Vapaa-ajanasunnolla on kyllä pakastin ja siellä sillä on käyttöä.
Seuraan tialnnetta enkä pidä siellä mitään ikuisuusjuttuja vanhenemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 12:51

Hyötykäytössä molemmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 13:02

Molemmat pakastimet täynnä.

Naapurini pääsi pois sairaalasta kotihoitoon ja lääkärinlausunnossa luki näin:
-Ruokaa potilas saa pojaltaan, joka on pakastimessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 13:21

meil ei ole kuin pikkunen pakastin..jota yritän ahkerasti tyhjentää..niinku jääkaappiakin että saisin sulatettua ja pestä sisältä ja putsattua pölyt takaa. hyötykäytössä kyllä muuten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.06.2009 - 13:42

Hyötykäytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 20:41

Ei sisällä ongelmajätettä. Tein vasta inventaarion kesälomani aikana ja löytyihän sieltä muutama rasiallinen toissa vuotisia vadelmia ja raparperiä.
Tämäkin ongelmajäte uusiokäyttöön ( tein sulle kotiviinin . . . )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 00:02

Kaikki minun laittamani on hyötykamaa (marjoja, tuoretta lihaa ja pari pussia pakastevihanneksia), ukon laittamat jätettä. Se työntää kaikki vanhat ruoat mitä ei voi itse syödä koiranruoaksi pakastimeen, vaikkei meillä ole koiraa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.06.2009 - 17:47

Olisi kohtapuoliin, siis ennen syksyn tuloa katsottava mitä se pakastin on syönyt. Saattaa sieltä löytyä hiukan vanhahkoa tavaraa. Bioastia on sitä varten sitten mihin ne raahaan.