Mikä sinusta piti tulla isona?Tuliko

Avainsanat: haaveet toteutuminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.06.2009 - 12:39

Minusta piti tulla pappi, mutta rukouksiini ei vastattu.
Luvin iltarukouksen pienenä ennen nukkumaan menoa:
-Hyvä Jumala, anna Pariisin olla Ruotsin pääkaupunki, niin kuin minä koepaperiin kirjoitin.

Kysyjän kommentti

MAHTAWA kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.06.2009 - 06:59

Olin kuulemma polvenkorkuisena vastannut "äiti", kun oli kysytty mikä sinusta tulee isona.
Ei tullut äitiä, eikä äidin korviketta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 07:03

En vieläkään tiedä mikä minusta piti tulla , minä kyllä olen iso.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 07:45

Minä olen sanonut pienestä pitäen tulevaksi ammatiksi autonasentaja tai rekkakuski.. Ei tullu kumpaakaan, kiitos miesten (amatsun opet ja rekka firmojen työnantajat 2000 luvun alussa) joiden mielestä nainen ei kuulunu niihin ammatteihin. Olen ammatiikoulun käyny asentaja linjan ja kurssit rekkahommiin. Tällä hetkellä naiset pääsee tosi hyvin jo niihin hommiin. Kaikesta huolimatta olen todella tyytyväinen nykyiseen ammattiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 08:07

Piti tulla toimittaja. Ei tullut, vaikka samaan alaan nykyinenkin hommani liittyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 08:40

Ei tullut minusta iskelmälaulajaa,eikä kosmetolokia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 08:43

Veturin rakentajaksi olin kuulemma "pentuna" halunnut. "Parjatuksi rakentajaksi ajauduin" ja sittemmin olen urani huipulla "old age pensioner"

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.06.2009 - 09:01

Jotainhan minä haaveilin, mutta kun ei minusta koskaan tullut isoa, niin eiväthän ne sitten toteuneetkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 09:08

kylla tuli ,kaikki sujunut niinkuin suunnittelin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 09:20

Lastentarhanopettajaksi ajattelin. En ruvennut. Koko työajan oli tunne siitä, että olisin voinut valita jonkun muunkin ammatin. Oli kuin olisi jäänyt jotain vielä opiskelematta. Nyt olen eläkkeellä, ja teen mitä lystään. Siitä ei makseta minulle mitään, mutta ei tarvitsekaan. No, eilen ansaitsin 50 € vuokravälityksestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 09:21

leikkikoulussa kuulemma vastasin tuohon : kokonainen ihminen, sellainen kuvittelen olevani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 09:36

pienenä isonlapsilauman vanhempana lapsena ja heitä hoitaneena olin ajatellut, et ainut jonka osaan on lastenhoito joten lastentarhantäti oli mielessä, eipäs siinä niin käynytkään, mutta nyt olen tosi iso , siis levee...mutta olen myöskin lastenhoitoalla, kun olen niiiin onnellinen mummi ja se on jotain se, parasta mitä olen kokenut, vaimouden ja äityden lisäksi...amattina oli yrittäjyys, joka oli myöskin erittäin mielenkiintoinen ala..ja siitäkin olin nuorena unelmoinut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 10:27

pitäisi tulla eläinten hoitaja mutta en ole vielä tarpeeksi vanha töiden tekoon sillä olen vasta 11v

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 12:10

Koulu murskasi urahaaveeni, jos niitä nyt ehti tullakaan.
Kolme neljästä kokelaasta reputti koulussamme yo-kirjoituksissa noina vuosina. Niinpä minusta tuli yrittäjä ja minun pitäisi oikeastaan olla kiitollinen huonosta opetuksesta.
Helppoa ei sekään ole, mutta kellon olen saanut pistää laatikkoon. Siinä oli aikoinaan se huono vika, että siinä oli aivan liian vähän tunteja per vuorokausi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 12:20

Minun toiveena oli aina tulla lelukaupan myyjäksi. mutta ei toive toieteutunut minulle. minä olen yksityinen perhepäivähoitaja. mutta tällä hetkellä ei ole hoitolapsia, olisko lama joka siihen vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.06.2009 - 13:43

Siivooja, eipä tullut ,ainakaan vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 13:55

Ei tullut minusta kampaajaa, vaikka lapsuuden unelma ammatti olikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 16:40

Halusin aina merille, kauppalaivaan ja kauas.
Valitettavasti lähes kaikki on ulosliputettu ja tuo ammatti on historiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 20:45

5vuotiaana kävin kauppakoulua, isossa laukussa siskon vanhoja koulukirjoja vetelin perässäni.
Silloin ajattelin, että minusta tulee pankin täti, ei tullut.
Sitten hieman isompana haaveilin, että minusta tulee parturi-kampaaja, ei tullut sekään.
Tyytyväinen olen nykyiseen ammattiini =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 00:12

Olen ammatissa josta haaveilin. Nyt haaveilen että pääsisin johonkin toiseen ammattiin näin vanhemmiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.06.2009 - 17:53

Käsityöopettaja pyöri haaveissani, mutta sitten kun piti valita toimiston ja käsitöiden välillä, kallistuin sinne toimiston puolelle. Haaveeksi jäi se ammatti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 10:22

ihan pienenä piirtelin kovasti taloja ja talojen pohjapiirustuksia ja kaikki sanoivat että varmasti tulee joku arkkitehti tai sisustussuunnittelija, mutta itse en kylläkään koskaan ääneen nuita sanonut, eikä ikinä ollut kai mielessäkään, nyt tuo kiinnostais, mutta ensimmäinen ala, mistä ääneen sanoin itse oli kasi luokalla, parturi-kampaaja-kosmetologi ja se musta sitten tulikin ja teen edelleen parturi-kampaajan töitä, tehnyt 16vuotta, josta 10 vuotta yrittäjänä. kosmetologin hommia vähemmän.