Oletteko käyttäneet kertakäyttö grilliä?

Meillä oli tänään sellainen käytössä ja hyvin siinä meinasi makkarat palaa,tosi kätevä laitos.

Avainsanat: grilli makkara

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 24.06.2009 - 00:01

Kyllä, kerran olen kokeillut, ihan hyvä on.

Kysyjän kommentti

Hyvin toimi meilläkin kertakäyttö grilli rannalla ollessamme,saimme paistettua makkarat ja lihat vaivatta ja ois paistanut vieläkin jos ois ollut tarvetta,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 23.06.2009 - 22:37

Yhden kerran olen kokeillut, ei huono.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 22:43

en ole käyttänyt, kun on tuo laukkumallinen( gremmer) kaasugrilli aina täs autos mukan, joten syytä moisen käyttöön ei ole ollut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 23:08

Kerran ostettiin semmoinen Norjan matkalle. Ostettiin myös hiiliä. Käytettiin useamman kerran. Oli ihan kätevä matkassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 00:55

Käytimme kerran. Paloi vähän huonosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 01:36

juu mutta lihat kypsy aika epätasaisesti.. ei kauheen hyvä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 05:22

En ole käyttnyt,mutta hyvä idea maikalle mukaan ajatellen sitä hilisäkkiä niin voisikoha ne jotenki yhdistää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 07:03

Kädessä olen käyttänyt kaupassa, mutta laitoin takaisin hyllyyn, en ostanut. Varmaan kätevä reissussa, ei tarvitse isoa häkkyrää kuljettaa mukana. Eikäpä se paljon edes maksanut, alle pari euroa ( tarjoushinta )ja oli kaikki inkeet mukana paitsi tulitikut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 08:12

En ole, vaikka jostin olen sellaisen joskus kylkiäisenä saanutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 08:35

En, en käytä minkäänlaista grilliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 09:56

olen juuri eilen tuli aika tulista makkaraa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 13:22

En ole käyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 17:46

Kerran, ei sovi uusiokäyttöön

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.06.2009 - 17:59

Olen käyttänyt, ja on tosi hyvä. Pysyy pitkään grillauskuumana, eikä grillaa edes epätasaisesti. Sen täytyy antaa olla tarpeeksi kauan muhimassa, ennen kuin siihen lykkää makkarat tai lihat. Itse laitoin nälissäni liian pian ne makkarat, ja karrelle meinasivat palaa väkisin, ennen kuin ehdin hätiin.