Mitä kävikään takaisin tullessa kaverille Turengissa joka ajoi tuhatta ja sataa Tampereelle?

Hiljaisen illan kevennys.

Lisätty: 30.06.2009 - 23:13

Ennen kuin valitsen parhaan niin kerron miten sille Uunon tuntemalle kaverille kävikään: hän ajoi tuhatta ja sataa Tampereelle, myöhästyi kuitenkin ja ajoi takaisin tullessa Turengissa ojaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.06.2009 - 05:14

Tottahan mie sen tiien kui oli ihka uus veryttelypuku ja ja piikkarit ja silti tulin kuulassa kuuuenneiks ja takastullessa ajoin Tutengissa ojaa

Lähteet:
Kokemus ;-)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.06.2009 - 22:01

No, onko tämä nyt joku uutinen, en olekaan seurannut. Auto hajosi ? Pyörä irtosi ? Jäi poliisin tutkaan ? Ihan mitä vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 22:14

Nyt ei raksuta yhtään,aivot on narikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 22:34

Ei sille kait viel Turengis kuinkaan käyny, eri asia sit jälkeenpäin...

Lähteet:
ja turenki ei voi ajaa:=)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 22:36

hmmmmmmmmm...., ei mitenkään, kun ei ajanut tampereel, koska ajoi takaisin turenkiin... kaitsit..