Kuinka syöt hernekeittosi mieluiten ?

Avainsanat: hernekeitto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2009 - 21:35

Keiton pitää olla paksua ja kuumaa, mukaan sinappia. Keitossa soisin olevan palvilihaa, se antaa mukavan maun. Ruisleipää, vaikka sitä Suomen suosituinta, ja juustoa päälle. Paljon maitoa.

Kysyjän kommentti

Mmmmm, juuri noin miekii hernesoppani haluan. Taas löytyi yhteinen mieltymys =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.06.2009 - 20:41

lusikalla lautaselta (lämpöisenä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 20:41

Lämpimänä, lautaselta, lusikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 20:52

lämpöisernä kans ja tykkään et joukossa on myöskin savulihaa, porkkanoita, herneitä ja on sopivan sakeaa, ei siis mitään ykshernevesivellii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 20:53

Viimeksi taisin syödä pakista jäisenä lusikkahaarukkamysteeriöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.06.2009 - 21:13

Hieman laitan sinappia sekaan, näkkileipäpalasen ja maitolasin keralla. Rakastan hernekeittoa - varsinkin sitä omatekemääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 21:27

Lämpöisenä maidon kera

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 22:35

Laitan keittoon palvilihaa ja lautaselleni raakaa sipulisilppua,kokeilkaa,on muuten hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.06.2009 - 00:05

Lämpöisenä, korkealta lautaselta sinapin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 03:23

Armeijassa syötiin yleensä pakista lusikkahaarukka yhdistelmällä ja vielä jotoksella ollessa. Soppatykistä jakoivat ja vanikan palat oli leipälaukussa mukana itsellä.
Missään muualla ei niin makoisaa keittoa ole tullut vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 06:28

Itse valmistettu ja palvikinkulla höystetty.
( ei sipulia, ei sinappia eikä punssia )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 08:36

Mikäli söisin, niin syvältä lauatselta lusikalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 09:18

Kaupan kasvishernekeittoa palvikinkulla lisättynä. Juomana kylmää rasvatonta maitoa ynnä näkkäriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 09:58

no lusikalla tietenkin ja sinapin kera

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 12:29

Lämmitettynä kattilassa. ja sit lautaselle sekä lusikalla syömään ruisleivän kera. hernekeitto on valmista purkki hernekeittoa joka vain lämmitetään ja syödään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 13:20

Itse tehtynä juuston kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 17:53

Vasta huomenna nautin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.06.2009 - 18:12

Itse tehtynä, kuumana ja sinapilla höystettynä. Menovedeksi kylmä vesi. Ei leipää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.06.2009 - 20:59

Purkkihernekeittoa, johon paistan nakinpaloja, lisään pikkasen lihalientä ja nam!!!