Mitkä asiat huolestuttavat sinua ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2009 - 20:41

Ei niin mikään.
Asioilla on tapana järjestyä, vaikka elämä paiskoisi eteen mitä tahansa.

Kysyjän kommentti

Itselläni on aivan sama motto. Joskus tulee eteen asioita jotka huolestuttavat, mutta niistä ei pida ottaa stressiä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.06.2009 - 20:38

pikkuhiljaa alkaa sikainfluenssa huolestuttamaan kun jo seinäjoellakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 20:57

nyt tämä taantuma, kun joka puolella puhutaan, et on yt käynnis ja kokoajan tulee työttömiä, nuoret ovat tehneet perheet ja ottaneet asuntolainat ym...sit ilmoitetaan , et saat potkut, kyllä minua huolettaa nuorten toimeentulo sen jälkeen....miten he jaksavat ja tulevat toimeen...se on nyt päälimäisenä murheenani...nuorisomme ja tulevaisuus heidän....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.06.2009 - 21:09

Lastenlasteni tulevaisuus ja vanhusten olot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 21:30

Tällä hetkellä tuo jalka kun ei meinaa parantua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 21:51

Ei varsinaisesti mikään, olen tottunut ottamaan päivän kerrallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.06.2009 - 00:07

Tulevaisuus,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 08:45

Käymään tänne tullaan eikä olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 10:17

Oma työtilanteeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 12:17

Tällä hetkellä todella huolestuttaa se että H1N1 tulee kyllä todenteolla vielä Suomeenkin. Marraskuussa on rokote valmiina, mutta jos tulee ennen sitä, ollaan kyllä aikamoisessa tilanteessa. Työpaikalleni on kaikilla rokote tilattuna eli saamme rokotuksen kun aine on valmiina.
Ihmettelen edesvastuuttomia ihmisiä jotka menevät esim. USA:han vaikka asiasta on kerrottu selkeästi... ei se mitään jos itse sairastuvat kun niin tyhmiä ovat mutta kun viisaammat/ulkopuoliset ovat vaarassa.
Uusia maita on "tartuntalistalla" eli nyt jo esim. "Taikkula" johon menevät sankoin joukoin (ellei nyt sitten taantuma saa virtaa kääntymään).

Lähteet:
yksi ainakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 17:55

Hallituksen tumpelointi