Olet menossa yhden kerroksen ylöspäin ja tarjolla on liukuportaat ja tavalliset. Kumman valitset ?

Avainsanat: liukuportaat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.06.2009 - 09:52

Ne portaat, joita pitkin pääsee kävelemään. Jos liukuportaat ovat täynnä seisovia ihmisiä, valitsen tavalliset portaat. Liukuportaita käyttäessäni kävelen aina, jos mahdollista. Ei ole kiire, mutta tykkään liikkua itse.

Kysyjän kommentti

Miekin kävelen liukuportaissa, jos vain mahdollista. En jaksa seisoa tojottaa paikallani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.06.2009 - 20:29

jos rehellisiä ollaan, niin useimmiten ne liukuportaat ... sillä yleensä paikoissa joissa liukuportaita on, ne ovat siinä järkevällä kulkureitillä ja ne tavalliset jossain 'kulmantakana' ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 20:35

Pitäisi valita portaat, mutta liukuportaillehan tietennii suunnistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 20:38

Olen menossa lähes päivittäin.Käytän tavallisia portaita.Se on hyötyliikuntaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 20:48

Vähäviisas sen sanoi, eli tavallisia saa etsiä, hissistä puhumattakaan.
Yhden kerroksen nousuun valitsen lähimmän mahdollisuuden, koska se on useimmiten myös nopein reitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 21:01

kävellä pitäis, mutta polvi kun ei suostu moista harrastamaan taas vaihteeksi, niin eikös ne sähköraput sitten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.06.2009 - 21:04

Jos aion ylemmäs päästä on pakko turvautua niihin liukuportaisiin. Myös alaspäin tullessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 21:30

Liukuportaat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 22:43

Valitsen liukuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.06.2009 - 00:08

tavalliset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 08:11

Jos laiskottaa niin liukuportaat, useimmiten tavalliset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 09:28

Jos on kiire, menen kävellen, sillä raput ovat nopeammat kuin liukuportaat. Yleensä minulla ei ole kiire, joten hissi tai liukuportaat vievät ylöspäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 10:05

tavallisia tietenkin haluan pitää itseni kunnossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 12:26

Riippuu tilanteesta, yleensä liukuportaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 12:34

Yleensä valitsen liukuportaat. joskus myös kylläkin käytän tavallisia portaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 17:58

Vapaan reitn

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.06.2009 - 18:19

Ne mitkä ovat lähimpänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.07.2009 - 13:27

Tilanteesta riippuen nopeimmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 15:58

jos laiskottaa ja on tavaraa kannettavana ni liukuportaat. mut jos tarvii päästä nopeempaa ni normaalit sitten.