Onkos teillä muilla sähköposti luettavissa kännykässä ?Yksi tarpeeton hömpötys taas hankittuna. Onkohan sen käyttö kallista ?

Ja onkohan se kuinkakin kallista luettavaa Egyptissä ? Minulla ei siellä ole nettiliittymää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.06.2009 - 06:28

On käytössä ja luen aina välillä, kun olen sellaisessa paikassan missä on WLAN verkko vapaasti käytettävissä.

Lisätty: 30.06.2009 - 17:24

Käytössä Nokia N81 ja asennettuna Fring ja Gmail.Toimivat hyvin ainakin Thaimaassa.

Kysyjän kommentti

Tämä malli sopisi varmaan minullekin. Kännykällä voisin lukea ilmaiseksi sähköpostit ulkomailla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.06.2009 - 17:08

onhan mulla, työperäinen tauti, hinnat vaihtelee kovastikin maasta riippuen eli kannattaa tarkistaa ennenkuin alkaa käytää (työnantajani on maksellut monen sadan euron kännykkälaskujani juuri tästä syystä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 17:12

sinun kannattaa ottaa mopiilikaista siihen kännyyn, niin ei ole kuin sen 10 e ja voit olla sen kans sitten netissä mielinmäärin, mutta jos ei tuota ole niin on kyl sitten kallista, kysyppä operaattoriltasi, itselläni on nyt puhelin modeemina , jotta pääsen täälä lomallakin teittii moikkaan, ja elisalla tämä maksaa 10e kuussa...voin myöskin olla netissä ilman läppäriikin, mutta tässä on isompinäyttö, kuin kännys joten näänkin paremmin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 17:42

Kannattaa ottaa selvää operaattorisi ulkomaanjutuista, ettei tule yllätyksiä.

Koitimaassa ( Suomessa) voi olla mielinmäärin netissä jollain mokkulalla tai nettitikulla, jossa on kiinteä kuukausimaksu, mutta et ulkopuolella Suomen.

phonecard.bootsnall.com/egypt_sim.htm
intouchsmartcards.com/Egypt_SIM.htm
www.unhcr.org/refworld/publi...90c,0.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.06.2009 - 17:50

Meinasin asennuttaa mutta onneksi se ei jostain syystä onnistunut. Ei kai niin kiire ole, ettenkö ehdi ne vähäisetkin lukea kun kotia koneelle pääsen. Tai kaverille lähettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2009 - 17:59

Ei muuten kun ilmoittaa mikä eemeli on tullut palvelimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.06.2009 - 00:10

Voisin lukea sähköpostini puhelimestani jos haluaisin, en lue.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.06.2009 - 13:44

On käytössä, mutten käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2009 - 02:19

Turha ja tarpeeton. Asian voi hoitaa helpomminkin ja ennen kaikkea halvemmalla.